En liten teaser før snøballen ruller i gang…

Hvis du overhode skulle ha vært i tvil…trenger du IKKE være det lenger nå:

JEG SKAL HA JULEKALENDER PÅ BLOGGEN SÅ KLART!!!

Og under her er noen helt eksklusive “behind the scenes”-bilder. En liten teaser om du vil…Slik at du vet LITT hva du har i vente..Uten å si FOR mye…. 
 

I morgen setter altså julekalenderen min i gang, med hjemmelagede kalendergaver, rotten-totter i fri utfoldelse og en noe stresset Frodith bak spakene!
Håper å se deg på besøk i ukene framover! For å delta, for å lese eller ganske enkelt bare for å kose deg 🙂

Ha en strålende dag <3

 

 

#julekalender #jul #kalender #nisser #kalendergaver

18 kommentarer
    1. Så koselig med Frodith julekalender, det var i julen 2012 jeg begynte å lese bloggen din, men da fra min andre blogg som sover litt ekstra for tiden, altså passion4lifeandtravel :).
      Gleder meg til å titte inn for julekalender hos deg i år også <3. Klem fra Mette

    2. Å så gøy. Jeg gleder meg! Ser de to rottene koser seg i snøen og jeg gleder meg til å følge dem i adventstiden. Akkurat nå og i ukene fremover skulle jeg gjerne hatt dobbelt så mange timer, og jeg gleder meg til et par dager juleferie om noen uker. Men før den tid skal jeg glede meg med Salt og Pepper. Klemmer <3

    3. Åh, som jeg gleder meg! :o) Det blir så spennende å se hva du og rottene dine finner på til hver dag! Jeg vet det ligger masse arbeid bak, både med å lage innleggene og ikke minst til å lage alle premiene. Tusen takk for alt du ordner istand for oss! <3

    4. Tenk at det har gått et år siden forrige julekalender.. gleder meg til å følge med i år også :)) Artige bilder av nissemodeller og nissefotograf :)) Klem <3

    5. Det ligger mye arbeid slik en julekalender du lager. Du legger deg ned i snøen som er kald og tar bilder. Håper du har godt med tøy på deg og bruker brodder. Du bruker kanskje noen av de samme bildene som i fjor på noen av oppgavene? Men her ligger det muligheter…For min del så kan det hende at jeg prøver meg på svar jeg også men ikke hver dag. Men det skal bli artig og lese om hva rottene dine finner på i år. Ha en fin dag.

    6. Så koselig…ja det er vel den tiden igjen nå…Er det desember alt snart!! i morgen….hjelp..tiden flyr..Du må ha en god dag i dag!

    7. Oowee såå spennende!!! :)) det du har holdt på å sysla med ja:) gleder meg til å følge deg videre i adventstiden <3 ja,leser jo alle innleggene dine hver dag uansett,så ingen grunn til å slutte nå:) goe du <3 ha en fin siste dag i november,klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg