Trekning av kalendergave bak luke nr 2

 

Som du vet er jeg fryktelig dårlig på å lage mat…
Da er det jammen meg flaks at jeg har to tøyrotter som er veldig glad i å lage mat, hvis ikke kunne jeg jo blitt skrekkelig tynn.. Hm…

 


I alle fall: Da jeg kom hjem i dag,  etter en heseblesende jakt på julegaver i et fullstappet Oslo, så sto de to sjarmørene ved grytene og laget grøt. Salt ledet an, hun vet hva som skal i grøten.. Ris må man ha….

 

Pepper tok over etter en stund..Han mente det var noe som manglet for at det skulle bli grøt, men ingen av dem kom på HVA det var. Så han rørte i vei, og håpet det skulle bli grøt…

 

Salt fikk smake…

 

Og det ble litt søl…
 

Men det fikk bare gå..For uten Salt og Pepper ble det jo ikke noe grøt på meg…Litt tørt var det, men jeg spiste i vei uten en mine.  For jeg er jo som kjent ikke så kresen… 

Nå er vi mette og gode og klare til å trekke kalendergave bak luke nummer 2. Og siden Salt fikk lov å trekke i går, er det Pepper sin tur i dag.

Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

 

Dette var så klart:

 

 

 

Og i hjertet sto det, hvis man tittet i et speil: 

 

 

 

Og denne unge mannen. har blitt en del eldre og er….

 

 

Og nå er det Pepper sin tur til å trekke vinner-lappen.

Han piler så fort som bare en rotte kan, ned til alle lappene i lua…

 

Og han fyker rundt som en jo-jo der nede…. Og hopper og spretter, river og sliter, og til sist….kommer han slepende opp igjen..og har med seg på en fin liten lapp. Han kaster den mot meg!
“Jeg RAKK det!!”...
Og på den lappen står det skrevet:

 

Min bloggløse bloggvenn!! Du vant!! Så koselig!! Da kommer det en liten kalendergave over helga 🙂 

 

Og til alle som var med i dag og som ikke vant:

Tusen takk for at du var med!! 

Nye muligheter til å vinne i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 3 i morgen tidlig når jeg står opp, slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

11 kommentarer
    1. Åh, tusen takk! Snille Pepper som trakk meg! <3 Gleder meg til å få en av de flotte premiene dine!<3 Jeg har akkurat kommet hjem fra julebord, men måtte jo sjekke trekningen før jeg la meg. <3

    2. Gratulerer til Hanne Beate. Jeg har tittet innom julekalenderen, men det har blitt dårlig med svar fra denne kanten så langt. (Imponerende hvor mye arbeid du legger i dette – du er i hvert fall IKKE lat!;) ) Lite blogging har det også blitt i det siste for min del.Jeg har den sjette vakta på sju døgn i morgen, men så er det litt mer fri og trolig mer overskudd igjen. Kanskje jeg prøver meg på nøttene dine i morgen formiddag? 🙂

    3. Ja det manglet mye i den grøten..både vann og SALT..men salt har dere jo ved sidna..hihih..De er så søte…og du har jammen fått mange små ting til dem også…herlig…ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg