At du TØR, en forklaring igjen til de som ikke vet…

Noen har lurt litt på dette med å være “ROTTE-mor”…. 

Både hvordan jeg har tid OG hvordan jeg TØR liksom…. Farte land og strand rundt, og ta bilder av små tøydyr i rare situasjoner… 

 

Vel…for det første: Det er ikke hvilken som helst tøydyr da… Men dyr som jeg har fått av Cuskima.blogg.no, -Salt og Pepper.

Så til dette med TID … Det er faktisk sånn, at jeg i HELE desember går rundt med en sekk som rommer litt… Jeg har ALLTID med et par-tre rotter i sekken, på vei til jobb, på besøk, på butikken, på toget…..Stort sett overalt altså…

 


 

Det kan ALLTID dukke opp gode situasjoner hvor det er fint for en rotte å bli fotografert…  Og mange av disse stedene skal jeg jo UANSETT…så jeg bruker ikke noe ekstra tid på det… Det er bare å grafse ned i sekken, og slenge en tøyrotte opp i dagen… Og knipse i vei…

Og det er vel her det siste kommer inn: “AT DU TØR!! Ser ikke folk rart på deg?” 

Jepp!! De gjør det….Men de fleste smiler mest… Jeg tenker som så:  JEG har det moro, DE smiler, jeg kjenner få av de som ser meg med rottene, og jeg ser dem ALDRI igjen…OG jeg innbiller meg at folk flest skjønner at jeg driver med noe “TULL”, og at jeg ikke er i fare for å bli låst inn noe sted pga kan være en fare for omgivelsene 😉

 

 

Så jeg durer nå bare i vei jeg- og morer meg stort. Får masse energi av dette rotte-racet faktisk, det er ganske befriende. Du burde prøve 😉

Jeg vil også minne om Frodiths Julekalender, hvor disse tøydyrene styrer på. Og du kan rekke å være med på dagens luke, om du ikke har vært inne før i dag.

Bare trykk HER, så kommer du rett til dagens luke

 

 

#jul #salt #pepper #julekalender #adventskalender 

18 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, og Oslo er stort og jeg kjenner ikke folk 🙂 Helt greit 🙂 Og fort gjort 😀 Rottene er med alltid uansett i sekken 😀 Litt vanskelig inne i butikker innimellom, jeg er redd de skal tro jeg stjeler noe 😀

    2. Morsomt, jeg tenker også noen ganger “at du tør”, men det er jo så kult at du gjør. Og det er jo som du sier, bare moro, tenker at folk flest bare synes det er artig å møte på ^^

    3. Jeg jeg tenker ofte det jeg også…at du tør..jeg tør jo nesten ikke ta bilder når andre er i nærheten..altså selfier ute blant folk osv..hihi..tullete..for som du sier…de syns jo bare det er gøy og får noe å lure på…”hva drev den dama med??” hihihih..herlig..du ER herlig! Det er også rottene! klem fra meg!

    4. HeidiElise: Ja, jeg håper jo noen kan bli litt glad av dette, ingenting er bedre 🙂 Av og til får jeg litt hjelp av venner også 🙂 Moro 🙂

    5. Hehehe:) stusser ikke på noe av det der jeg,er jo bare gøy:) hvis jeg hadde sett deg ute med de tror jeg bare jeg ville smilt inni meg for artige påfunn! Det JEG lurer på …er atte gårann å ha fantasien til å oppleve SÅ mye tøysestreker og morostunder med Salt og Pepper:)) er jo borti TO historier /opplevelser hver dag:) awesome <3 keep up the good fun :)))))

    6. Hehe .. du er TØFF da! 🙂 Og så er det jo veldig gøy for oss andre på blogg som får gleden av disse gale sprellene dine. Takk for det. Du har lokka både smilet og latteren frem her mang en gang, på dager jeg ikke trodde jeg kunne smile lengre. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg