Trekning av kalendergave bak luke nr 13

Her har det altså vært mye KAMPER i dag… Ikke bare er det håndballkamp, som gjør noen og enhver litt gira… Men det har vært andre kamper gående også..
Startet med Årets billiard-kamp!!

Pepper poserte kjekt for fotografen…med et kjempesmil….

 

…før han siktet….

…og spredde alle kulene….

Salt ble nok fryktelig forskrekket over hvor flink Pepper så ut til å være…Hun holdt på å gå rett på rumpa….Og da han var klar, for å sikte igjen…

 

….gjorde hun alt hun klarte for å distrahere….Skubbet borti han med “køen”, og lot han ikke i fred…

 

De endte på gulvet begge to… Veltet liksom…

 

Salt kom seg fort på beina igjen…Og klatret opp på bordet … Ingen føtter i bakken er egentlig juks…. Men Pepper så ikke ut til å legge merke til det…

 

Salt pirket og dyttet i Pepper…og til slutt fikk han nok: 
 

“Bare pass deg Salt!! Jeg er Zorro!!”

Han begynte en fekte-kamp uten like…

Og etter noen pareringer …..

 

…fram og tilbake…

 

…så fikk Pepper overtaket…og Salt var “slått”….

Jammen er det flaks at det er Salt sin tur å trekke kalender -gave i dag. Det blir et lite plaster på såret..Og nå skal vi trekke snart, tenker du venter spent nå…

Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

 

Nissen var så klart:

 

 

 

 

 

Og i hjertet sto det, om du så i et speil: 

 

 

Og den rotta som hadde fått seg en tur i vrengemaskinen min var: 

 

Så klart….

 

Og DA var det klart for å trekke hvem som skal vinne kalendergaven for i dag. Jeg er veldig glad for at så mange er med i kalenderen min hver dag, og det er Salt og Pepper også. Uten kalender, ingen herjing for dem. Så de er overlykkelige så klart 🙂 Og nå skal Salt gjøre jobben sin …Hun setter fart mot lua..

Og i full fart piler hun ned til alle lappene i lua…

 

Og jeg kan høre hun tripper omkring…. Og opp kommer hun kjempefornøyd.. Hun trekker på en liten lapp på hvem som skal vinne kalendergaven….På lappen for i dag står det skrevet: 
 

 

Hurra!! Kaya!!! I dag ble det deg!! Salt trakke DEG!!

Du vant den trettende kalendergaven, blant SÅÅÅÅ mange som hadde riktig!!  Gratulerer til deg !! Gaven får du  i posten snart. Jeg sender i morgen, hvis du kommer på mailen og gir meg adressen din, for den har jeg IKKE fra før 🙂 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Glad du er med!!

Det blir nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 14 i morgen tidlig, i , slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen som vil ut å reise 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

10 kommentarer
    1. Så herlig! ja det var en spennende håndball kamp..eller, det var spennende før kampen..for kampen så nesten “gitt” ut med engang…Da slapp jeg sitte med høye skuldre..hihih…Så søte små..disse rottentottene dine….Gratulerer til vinneren! og ha en god dag!

    2. Jeg gjette jammen rett, selv om jeg aldri kom så langt som å skrive det inn her. Det var skolefest med barnebarnet i går, og da måtte jeg jo dit. En herlig kveld ble det med både Luciatog og masse sang.
      Gratulerer til vinneren!

    3. Oioioioioi……jippi. Jeg vant! Åsså i dag da det va så syyykt artig med lucia. Tusen takk for at jeg ble trekt ut da, Salt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg