Ikke akkurat så “julete” av meg..

Du vil vel tro jeg juger kanskje, men jeg er ikke særlig “julete” av meg egentlig..
Jeg har ikke juletre, jeg baker ikke, jeg har ikke masse juleselskaper, jeg pynter ikke til jul… MEN…og det er et stort men.. Jeg elsker gaver!! Både å gi og å få!! Er en skikkelig gave-hund.. så jeg feirer litt på julaften altså…
Eller dvs…jeg ligger under et juletre og graver i pakkehaugen, for å si det rett ut..

Og som du kanskje har fått med deg, så elsker jeg adventskalender-fjas.. Det er jo så moro, spesielt på bloggen.
Så om jeg ikke er spesielt “julete” i vanlig form for en 50-år gammel dame…så liker jeg noen av julegreiene på min EGEN måte..

I dag skal jeg i teater med søsters, og trekker vinner av kalenderen i morgen tidlig, før den nye luken..

Men da må du gå inn å gjette da, på dagens spørsmål 😉
Du kan trykke HER, eller på bildet av meg, så kommer du rett til dagens luke i Frodiths Julekalender. 

 

#julekalender #jul #adventskalender #påminnelse 

5 kommentarer
    1. Ja jeg trodde faktisk du var julete av deg….hihih..Jeg ligger etter her i dag med å kommentere..Håper du har hatt en hyggelig kveld! og god natt!

    2. Adventskalender er jo halve kosen ^^, Du gjør alltid advent litt ekstra koselig! Selv om jeg i år ikke har mulighet å følge like mye med, så vet jeg at det er mange som setter pris på det du gjør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg