Trekning av kalendergave bak luke nr 15


Hei- og velkommen til en liten spesialtrekning sånn på mårran! 
Jeg var jo som du vet på teater i går kveld, og tok meg faktisk litt fri fra kalenderen i går kveld. 

 

 

På med gul kjole og nisselue og avgårde for å se “En mann ved navn Ove”, spilt av Sven Nordin. Veldig bra forestilling!  I sekken var Salt og Pepper, men de fikk ikke slippe ut i går. Og Pepper var egentlig ganske fornøyd med å ligge nedi der å sove, for etter den hendelsen med å ha blitt stengt inne i snø-kulen så var han litt sliten. (Se gårsdagens innlegg)

 

Jeg lovet han at han skulle få trekke kalender-gave en ekstra dag, fordi han hadde en sånn dårlig opplevelse. Et lite plaster på såret… Og det setter han STOR pris på. 
Men først riktig svar på oppgavene: 

 

 

Nissen var så klart: 

 

 

Og denne unge mannen…. 

 

…ble til den senere veldig så berømte….

 

 

 

 

De fire juleheftene var: 

 

 

Men nå er det klart for trekking! Og nå er Pepper superklar for å trekke dagens kalendergave!! Han er våken, sprek og klar for en ny dag!

 

 

Han sprinter nedover i lua, lett på foten.  Han får tak i en fin-fin  lapp, som har ligget der og ventet lenge…. Og han kommer andpusten  opp igjen… Lappen er lang og uhåndterlig, og han kaster lappen mot meg med et smil:

“JEG KLARTE DET-…JEG FIKK DEN MED MEG!!”
Og på lappen står det: 

 

 

 

Hurra!! Utifriluft. Margrethe!! I dag ble det deg!! 
Du vant dagens første kalender-gave, fordi Pepper er verdens flinkeste kalendergave-trekker sånn på mårran…
Nå håper jeg du blir  hoppende glad! Gaven sendes snart den  🙂 

 

Og til alle som var med i går:

Jeg er så glad at mange fremdeles synes det er gøy å være med! 

 Og NÅ skal vi faktisk ha en luke til snart!! Fordi jeg trakk jo nå gårsdagens vinner NÅ, fordi jeg var borte i går, så jeg er snart klar med DAGENS luke jeg altså 🙂

Jeg har fremdeles mange- mange gaver igjen, så du har sjansen fremdeles!

Ok – da sees vi om en bitteliten stund… I neste kalender-luke 😉

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

 

6 kommentarer

Siste innlegg