Trekning av kalendergave bak luke nr 16

 


I dag har vært en aktiv dag, for både to og firbeinte..
Og når det skjer mye og på kort tid, så er det viktig med litt kafe-besøk for å få opp blodsukkeret.. 
VEL…det gjelder egentlig mest den tobeinte…De firbeinte har stort sett høyere blodsukker-nivå enn godt er..

 

 

Men cafe-besøk hører nå med uansett, om man TRENGER det eller ikke…

 

 

Så da får man dele på godene… Muffins og kaffe latte…

 


Og etterpå trasket vi videre og fikk med oss de siste julegavene…

 


Noen kan ta det hele med knusende ro…å bare leve et slaraffenliv oppe i sekken der…Mens andre sleper og drar…både på rotter, på bæreposer med gaver…på digre poser med mat….Ja…i det store og hele… Livet er bittelitt urettferdig… He-he..

 

 

Og da vi svingte bortover gangen der så skjedde det noe du kanskje ikke vil TRO en gang!!!! 
Men det forteller jeg ikke noe om NÅ altså…Det får bli i morgen!! 
Utrolig men sant- opplevelse!!

Nå er det klart for trekking av kalendergave snart, men før vi trekker vinneren….
Her er svarene: 

 

 

Nissen var så klart: 

 

 

 

Og i hjertet sto det, om du vridde og vendte litt på det hele : 

 

 

 

Denne lille luringen, med bollete tjorven-kinn….var ingen Tjorven fra Saltkråkan….men det var….

 

Frodithen selv vel!!!! 

 

 

Og DA var det klart for å trekke hvem som skal vinne kalendergaven for i dag. Jeg må si at jeg er verdens heldigste Frodith, som har så mange som følger med på kalenderen min. Det er veldig moro både for Salt, Pepper og meg at folk vil være med. Ikke noe “15 minutes of fame ” for Salt og Pepper om ingen kommer innom liksom. Hi-hi.. Og det er gøy at kalendergavene får “bein å gå på”…
Nå skal Salt gjøre jobben sin …Hun har jo ikke trukket på et par dager, så hun er ganske ivrig her nå…

Og i full fart piler hun ned til alle lappene i lua…


Og jeg kan høre hun tripper omkring…. Og opp kommer hun kjempefornøyd.. Hun trekker på en liten lapp på hvem som skal vinne kalendergaven….På lappen for i dag står det skrevet: 

 

Hurra!! !!Natheless I dag ble det deg!! Salt trakke DEG!!

Du vant den sekstende kalendergaven, blant så mange som hadde gjettet. Mange hadde riktig også. 
Gratulerer til deg !! Gaven får du  i posten snart. Jeg sender den snart, og adressen har jeg 🙂 
Håper du blir veldig glad <3

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Glad du er med!!

Det blir nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 17 i morgen tidlig, i 7-8- tida, slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har fremdeles mange kalender-gaver igjen som vil ut å reise 😉

Og i morgen skal jeg altså fortelle om noe VELDIG rart som skjedde i dag… 😉 Bare å følge med!

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

6 kommentarer
    1. Næææææ, det var meg!!!!! Tusen takk! Så glad og enda gladere for at den fine kalenderen fortsetter. Koselig med kafebesøk, men nå gleder jeg meg til å se i dag! Ha en vakker søndag. Tusen takk til Salt som trakk meg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg