Trekning av kalendergave bak luke nr 19

Hvis du klarer å se for deg John Travolta i sine glansdager….
Hvis du klarer å se for deg Danny Zuko i “Grease”  da han kom spradende nedover i sine trange bukser, mens han dro en hånd lett gjennom den “greasy” luggen og sendte noen hoftevrikk mot The Pink Ladies etter tonene av “Grease lightning”….
Hvis du klarer å se for deg alt dette…da får du deg kanskje en god latter når jeg ber deg om å se likheten mellom Pepper og han??

I sine nye røde bukser, øvde han seg i dag på å se litt kul ut.. Sånn John Travolta -kul..
Selv om buksene ikke er av skinn, selv om han ikke er like fresk i luggen, selv om han er noen centimeter lavere…Vel, så kan man vel være KUL for det vel???
Han vet at det ofte på julebord, på fester og tilstelninger mange ganger blir danset…Så da gjelder det å øve litt da…

 

Det skal sies at Salt lo så hun skrek da hun fikk se han …Men da sendte jeg henne på rommet. For stakkars lille Pepper følte seg som verdens kuleste rocker, og det er IKKE greit å le!!! Så som en liten straff  blir det IKKE hun som får trekke hvem som skal vinne kalendergave i dag i alle fall.
Den jobben skal Pepper få. Selv om buksene er hengt på kleshenger igjen, og ikke skal brukes før julebordet, som er om et par dager. 
Hva synes du?? Er det Travolta-stil over Pepper?

Nå er han i alle fall klar for å trekke kalendergave snart, men før han gjør det: 
Her er svarene!

 

Nissen var så klart: 

 

 

 

 

Og svarene på julesang-spørsmålene kommer her: 

 

 

 

Og denne gamle gale damen, spilte i filmen som het: 

 

 

Vel, nå er det klart for trekking! Og nå er Pepper superklar for å trekke dagens kalendergave!!

 

Han sprinter nedover i lua, og får tak i en lapp, som han kommer heseblesende opp med… Lappen er kjempelang, og han kaster lappen mot meg med et smil, 

“SE HER DA Frodith, se hvem det ble i DAG!!”
Og på lappen står det: 

 

 

Hurra!! Heidi Elise!!  I dag ble det deg!! Jippie!!!
Du vant dagens kalender-gave, fordi Pepper hadde sett seg ut akkurat lappen med DITT navn!!
Nå håper jeg du blir  hoppende glad! Gaven sendes så fort jeg får adressen din på bakrommet 😉

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk til dere!! Glad for at dere henger med her fremedeles. Og det er så hyggelig at dere koser dere og morer dere 🙂  Jeg setter SÅ pris på alle som vil være med på Salt og Pepper sine hyss og opplevelser!

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer.
Jeg legger ut luke 20 i morgen tidlig  kl 7 slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge.. 

Nå har jeg 4 luker igjen, og 4 kalendergaver,  jeg gir meg etter lille julaften 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

10 kommentarer
    1. HeidiElise: Det er bare å fortsette å lese og gjette, mange som er med hele veien 🙂 Bra du ble glad. Kommer du i meldingsboksen med adressen? Jeg har den ikke? Eller har jeg…? 😮

    2. Hurra! Klart jeg ble hoppende glad! 🙂 I går tenkte jeg at nå begynner det å bli få dager igjen å vinne på…også gjorde jeg det. Artig! Uansett har det vært moro å lese om rottene og gjette litt. Jammen bra jeg fikk med alt i går da 😉 Takk til Pepper for å trekke akkurat meg 🙂

    3. Gratulerer til vinneren! og jeg syns pepper var super fin i den buksa!! og så kan salt på en rødt skjørt…Da blir de julefine! ha en god natt!

    4. Enig med Rottemamma i at Salt måtte en tur på rommet…..Synes Pepper’n var RÅ – stilig med den buksa !! Men – det er jo litt viktig å tåle at noen ler også, kanskje? Jeg klarer ikke alltid å la være å le på “Feil steder”, men jeg mener stort sett ikke å være “Slem”!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg