Trekning av kalendergave bak luke nr 20


Jeg hadde ikke før fått satt foten innafor døra, med alle pakke-nellikene mine, før det var et lurveleven uten like. Poser , sko, sekker og yttertøy måtte av i en fart, for på gulvet sto det to og PEP av full hals!! 

 


“Pakke-pakke-pakke!! Er det til OSS??? Er det VÅÅÅÅR pakke? Kan vi åpne?? Hvem er den til EGENTLIG? Frodith!! Hør da! Er den til ÅÅÅSSS?”

 


De så opp på meg med bedende øyne: 

“ÆÆÆÆR de til oss???”
 

Jeg ristet langsomt på hodet…
“Neeeiii…”

“…De er MIIIINE”

For det var de nemlig… 
En fra Hanne Beate- min bloggløse bloggvenn. En julegave 🙂 
Og en fra Kjersti ( Minmatgalever.no) :Også julegave…og litt annet <3
 

Hva jeg fikk fra Hanne Beate aner jeg ikke ennå, må vente til 24. desember…

 

Og fra Kjersti fikk jeg brente mandler (de ble spist opp i DAG!!). Jeg fikke også en DEIG, så nå kan selv Miss Ferdigmat lage kaker selv!! Eller med LITT hjelp av Miss Nam-Nam da 😉 Og en gave til julaften! 
Er ikke JEG heldig?? 🙂 Flere gaver inn døra samme dag!


Og i tillegg har jeg fått fra Lady August,  Fru Vinningland og Margarites  en annen dag her. Og jeg har IKKE åpnet dem ennå. Men mulig NOEN ryker 24. desember på DAG-tid altså…
Og MULIG at noe av gavene blir til Salt og Pepper også…Men det er JEG som skal åpne dem!! Jeg er jo en gavehund, og gleder meg maks 🙂 

Men nå er det noe andre som skal få åpne pakker snart, og det er KANSKJE deg… Men før vi trekker, her er svarene: 

 

Nissen var så klart : 

 

 


Og i rebusen sto det skrevet :

 

Og denne unge mannen var så klart…

Mandatory Credit: Photo by RICHARD ROSSER / Rex Features ( 10364a )
 MICK JAGGER OF THE ROLLING STONES
 VARIOUS - 1964

…en yngre utgave av… 
 

 

Nå er det klart for å trekke hvem som skal vinne kalendergaven for i dag. Jeg er SÅÅÅÅ glad for at så mange er med i kalenderen min hver dag fremdeles. Nå nærmer det seg slutten, men det er mange som er med og gjetter hver dag, Og noen som bare leser også, og det er jo superhyggelig uansett 🙂 
Det er kos at så mange har gledet seg med meg og Salt og Pepper i desember -månenden. 
Vi er klare for å gyve løs på de siste tre dagene, og snart er 23 kalendergaver delt ut.

Men nå er Salt super-klar her!!

I full fart piler hun ned til alle lappene i lua…

 

Og jeg kan høre hun  spoler omkring, ganske så vill og gal…. Og opp kommer hun kjempefornøyd.. Hun drar etter seg en LANG lapp, og på den står det hvem som skal vinne kalendergaven….På lappen for i dag står det skrevet: 
 

 

Hurra!! Sara!! I dag ble det deg!! Salt trakk DEG!! Så koselig!! Da vant du i år også 🙂 

Du vant den tyvende kalendergaven, blant mange som hadde riktig!!  Gratulerer til deg !! Gaven får du  i posten snart. Jeg sender i morgen, for jeg TROR jeg har adressen et sted 🙂 Hvis ikke får du nok høre det!

 

 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Glad du er med!!

Det blir nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 20 i morgen tidlig, i , slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har 3 kalender-gaver igjen som vil ut å reise, håper noen vil ha dem 🙂  Prøv lykken i morgen da vel!
 

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

11 kommentarer
    1. Så koselig med gaver i posten. Jeg fikk en i dag!!!!!! Gevinst fra Frodith!!!! Skal åpne til julaften for da har jeg noe å glede meg til. Klemsiklem og gratulerer til vinneren!

    2. Gratulerer så mye til Sara! 🙂 Så bra at pakken kom fram før jul! Kos deg med den og de andre pakkene du har fått, – gøy at du har fått så mange, og kakedeig var jo kult da! <3 👍

    3. Ååååå, så bra de kom vel frem. Spesielt deigen, haha. Er såååå gøy med pakker i posten, og jeg har jo allerede fått fra deg, som ligger i vindusposten og lokker. Ikke lenge igjen nå. I dag har jeg fri, så nå skal her ryddes og vaskes LITT, før jeg trasker ut for å finne årets juletre. 🙂 klemmer<3

    4. God natt til deg! Jeg er så sjelden inne på blogsoft om dagen. Nå hører jeg på Nat King Cole synge julesanger!! Merry Christmas to You!!!

    5. Så artig! Tusen takk <3 Jeg begynner å få en fin samling med ting fra deg nå! Har både lue og veske 🙂 gleder meg til nytt tilskudd! 😀

    6. Gratiis til vinneren..:-) Du så heldig du var da…ja vi måtte kjøre til Drammen å hente noen pakker i dag…ellers hadde det blitt lite under treet…ble noe rot med levering, så ble å møtes på halvveien…phuu…greit med litt pakker ja…:-) koselig! Ha en god kveld og natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg