Trekning av kalendergave bak luke nr 21

 

Etter en litt slitsom dag i dag, hvor ting ikke ble helt som planlagt… har vi tatt det ganske stille og rolig her hjemme etterpå.. Men så klart skjer det litt forskjellig, der disse to er tilstede..
Mens jeg laget middag, var det NOEN som var fryktelig opptatt av ting på spisebordet…

 

De lot så klart som at det de var fryktelig opptatt av klementinene…Satte fart og spolte avgårde, nesa mot klementinene og blikket mot høyre….

 

 

De tok til og med med seg en klementin som “gissel” for syns skyld…

 

Men jeg hadde for LENGST skjønt hva de hadde i tankene… På seg selv kjenner man andre… Og jeg hadde da sett de lengselsfulle blikkene… VIPS! Så var Pepper på vei opp pakkehaugen…

Og ikke lenge etter….

 

 

….var Salt på vei opp der også…
 

Men DA følte jeg det var på tide å stoppe dem! INGEN…altså INGEN, skal få lov å snike i MINE gaver!!! Det er MITT privilegium!!

“HEI!!! Ja, dere to ja!! Kan dere slutte med det der?? Ligg unna gavene mine!!”

 

“Hva??!! VI??!! “
De så opp på meg med de uskyldigste øyne noen kan tenke seg. Og “slo ut med hendene”, liksom for å understreke hvor forbauset de var over beskyldningene…
Men jeg er ikke dum heller, og jeg VET hva jeg så…Men snart er det jul, og det er jo ikke rart de blir LITT gave-gale.

Er det noen av dere som har tenkt på hva en passende gave til dem kan være?

 

Vel, nå er det snart noen andre som skal få gaver her, for det er snart klart for å trekke vinner av kalender -gaven. Men før vi gjør det: 
Her er svarene: 

 


Nissen var så klart: 

 

 

Og denne bajasen….

 

…var så klart en mye yngre og galere utgave av…

 

 

Og med litt mystisk skrift….


…sto det skrevet i rammen : 

 

 


Men NÅ er det klart for trekking her altså! Og nå er Pepper superklar for å trekke dagens kalendergave!!

 


Han tusler  nedover i lua, og får tak i en lapp, som han kommer slepende opp med… Lappen er kjempelang, og han gir meg lappen med et glis: 

“SE HER DA Frodith, se hvem det ble i DAG!!”
Og på lappen står det: 

 

 

Hurra!! Hulda Markhus!!  I dag ble det deg!! Jippie!!!
Du vant dagens kalender-gave, fordi Pepper hadde sett seg ut akkurat lappen med DITT navn!!
Nå håper jeg du blir  hoppende glad! Gaven sendes så fort jeg får adressen din på bakrommet 😉

 

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk til dere!! Glad for at dere henger med her fremedeles. Og det er så hyggelig at dere koser dere og morer dere 🙂  Jeg setter SÅ pris på alle som vil være med på Salt og Pepper sine hyss og opplevelser!

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer.
Jeg legger ut nest siste luke i morgen tidlig  kl 7 slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge.. 

Nå har jeg 2 luker igjen, og 2 kalendergaver,  jeg gir meg etter lille julaften 😉

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

9 kommentarer
    1. Tja..hva kan de trenge til jul! De er vel som hundene..glad for alt som er…papiret er best…hihi Gratulerer til vinnneren! ha en god ny dag!

    2. Hulda Markhus: Jeg noterte adressen og slettet kommentaren med adressen. Ikke lurt å ha den på kommentaren kanskje 🙂 Har sendt deg et par meldinger i innboksen 🙂

    3. Oj oj, her må det passes på ja 🙂 Tja, en passende gave til dem måtte vel være en elektrisk bil til Pepper kanskje, så han kunne frese rundt i leiligheten til Hr. Frodith`s fortvilelse, Og Salt burde vel få en barbie-bil så hun kunne suse etter og kaoset kunne bli komplett 🙂 Men du ønsker deg muligens ikke at de får akkurat det…hehe klemmer<3

    4. Gratulerer til henne! 🙂 Åh, så søte rottene dine er, og tenk å ta med en klementin sånn for syns skyld, hihi. Du må nok ordne gaver til de, – kanskje noe mer i rottestørrelse. Du er så flink til å skaffe de det og vet hva de trenger. <3

    5. Ingen sniking i julegavene før julaften – det er noe alle vet! Men sånne små rotter de gjør nok litt som de selv vil har jeg skjønt 🙂
      Gratulerer til enda en heldig vinner. Adventskalender er utrolig gøy. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg