En hund…

For de som ikke kan se det, dette er IKKE en bjørn…. Det er en hund!!

Jeg har tegnet mitt livs vanskeligste oppdrag i Paint. Jeg har ingen erfaring med andre tegneprogrammer, og Paint er ikke akkurat VELDIG lett å få til 3D -effekter. 
Dette er et forsøk på å tegne en Leonberger, og det er en spesiell en også, som heter Jonas. 
Beklager Marit, bedre enn dette får jeg ikke til. Jeg har strevet LENGE, hvertfall et par timer,  og den  yter Jonas ingen rettferdighet..Men det ble hvert fall en hund. Og det beste JEG kan lage 😀

Hvis du går inn til Midtlivskrise.blogg.no, som ga meg oppdraget å tegne Jonas, så finner du den EKTE Jonas, så kan du sammenlikne..

 

Her er det andre jeg har tegnet i denne utfordringen, bare klikk på linkene:
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

#tegninger #tegneutfordring #oppgaver #hund #leonberger

28 kommentarer
    1. Den var da super fin den da! og en bjørn og en sånn hund kan være ganske så like…Skjønner at det ikke er lett..men denne kan du fint krysse av oppdraget med! Flott var den! Lykke til med resten!

    2. karidansen: Ja, du kjenner til Paint og vet at det er rimelig vanskelig å få til BRA ting der, det er ikke nok effekter, man har mest blyant og viskelær liksom . Jeg ble så fornøyd som jeg KAN bli. Får ikke til bedre uansett i det programmet…

    3. Toril sin hverdag med musikken: Jeg har tegnet litt før, for hånd, og litt oljemaling. Men digital-tegning har jeg bare gjort mens jeg har blogget. Og Paint er forsåvidt ikke noe skikkelig tegneprogram, så jeg er ganske stolt på et vi av mange av tegningene mine. Denne var vanskelig, og jeg er nok ikke HELT fornøyd, men så nær opp til som jeg kan bli. For det GÅR IKKE å lage bedre med Paint hvertfall 😀 He-he

    4. fjellgeitbundingen: Nei, noen bedre enn dette får jeg ikke til i dette programmet hvertfall. Prøv med noen streker i Pain, så får du se 😀 Det er nesten umulig. Dette får duge 😀 ha-ha

    5. Du får terningkast 6 bare for innsatsen, så skal du se det går enda bedre neste gang. Jeg synes også det ligner litt på en Bjørn, men synes nå selv det var godt gjort i tegneprogam. Ville nok vært et par streker om det var meg som skulle tegne hund 😉

    6. Du verden! Jeg blir mektig imponert over tegningene dine! Hvordan greier du det? Jeg er vel mest på hodefotingsstadiet når det gjelder tegning jeg da.
      Du løser oppgavene med glans og mer enn det!
      Ønsker deg en kjempefin romjulsfredag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    7. Jeg HAR sett bilder av Jonas, men husker ikke helt hvordan han ser ut. Uansett så var dette laaaaangt over det jeg hadde klart å få til i Paint! Bra jobba – og så er det viktig å våge å legge ut ting, til tross for at man ikke er 100% fornøyd sjøl! <3

    8. Jeg synes den var fin, jeg, – og ansiktet ligner veldig! Imponert over hva du får til i Paint! 🙂

    9. Ja du er ikke snau gitt… Du pålegger deg selv oppgaver så det holder i evigheter 🙂 Men det gjør det jo egentlig ikke.. Men du er utrolig flink 🙂 retten og sletten,,, 🙂

    10. fruensvilje.blogg .no: Åååå, det var koselig sagt 🙂 JEg strevde fælt. Brukte alle mulige teknikker i Paint..og det er ikke mange som finnes, blir mest “blyant” og noe mer dottete variant 😀 Vanskelig, men NOE er likt inni der tror jeg. JEg startet med rundt hode, og så øynene…og så kom det “snute”-område og pels i alle varianter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg