Pakke ned jula…

Ja…nå er det tid for å pakke ned jula…Eller for å si det sånn, jeg har ikke pakket den OPP noen gang, så det er ikke store greiene.. Det er egentlig bare å ta nisse-sekken sin, putte Salt og Pepper langt ned i…Og selv om de spreller og vil OPP igjen… så er det altså nå helt slutt på denne jula. 
Så med dette bildet tasser jeg ut med jula i sekken…

Og med dette bildet har jeg levert Fruvinninglands oppgave til meg: 

Julen pakkes ned

Og her er de andre oppgavene jeg har tegnet ferdig: 

“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

#jul #avslutning #tegning #oppdrag #oppgave #utfordring

48 kommentarer
    1. Sikkert bare jeg som elsker jula, men her skal den få stå til 13 dag jul eller kanskje tyvende om det passer bedre. Ingen grunn for ikke å ha litt jul utover i januar her i huset. Den røde fargen på puter, tepper og med nisser i vinduet er godt for kroppen. Grantreet og lyspynt i vinduet er også godt og rett for seg, men alle må få ha sin jul og du Frodith er iallefall med å skape julestemning på bloggen for mange 🙂

    2. Helge: Jeg gjør ikke mye ut av den jeg heller. SÅ deilig med skigåing og turer Helge, det høres topp ut 🙂 Gleder meg til hverdag med vanlig helger igjen jeg også :-)Ha en fin kveld du også 🙂

    3. Var ikke så mye av jula jeg pakka ut så det blir en smal sak og pakke den inn. Gjør det i løpet av helga, kos og ha det fremme men du verden så deilig at det snart er hverdag igjen. OK med en vinter som er normal, blir endel skigåing og turer på meg snart. Ha en fin kveld.

    4. Du kan godt komme hit og pakke ned litt om du synes det ble litt lite pakking? Her er det jul i både den ene og den andre stua fortsatt, enda jeg gjerne skulle blitt kvitt den. Men overskuddet til det har jeg ikke funnet enda. Dessuten fikk vi litt snø i ettermiddag, så da kom den der julefølelsen bittelitt tilbake. Hehe …

    5. wenchepia: Ja, har vært litt slitsomt… Men er bedre nå 🙂 Og Salt og Pepper, de skal nok få noen gjesteopptredener framover 🙂 Som de pleier, Men MEST aktive i jula er de alltid 🙂 Klem <3

    6. annebe: Jeg synes jo det er koselig at andre pynter da 🙂 Det må folk gjerne gjøre, og jeg har jo julepynt på blogg, med rottisene, og nå skal de i sekken…for en liten stund 😀 KLemmer tilbake <3

    7. Ååå…da har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg? Tenkte mer på det med Salt og Pepper jeg…julekalenderen. kjipt å høre jula ikke var noe særlig moro :(( klem<3

    8. Super tegning i alle fall ! Vi har litt pynt og juletre..men ikke så mye som før, så går nok fort å rydde vekk ..litt uti neste uke tenker jeg.. Klem og fin kveld til deg <3

    9. ladyaugust: Jeg tegner jo ikke med annet enn museplata og fingeren jeg 😀 Har du sett hva som går an å få til med det også..LITT strevsomt med den hunden må jeg innrømme… Dårlig med tekstur-verktøy i Paint… Det er jo 3-D paint, men det har jeg ikke lært meg ennå… 😮 Her har det ikke vært jul, men nå koser jeg meg med bare fri 🙂 Mamsen er på “hotell” 😀 klemmer <3

    10. Toril sin hverdag med musikken: Koser meg VELDIG med å tegne 🙂 Moro å finne på ulike måter å gjøre det på, det kommer en til med dyr 😀 Puser det også…Ikke laget ennå.. Ha en fin kveld du også 🙂 Og tusen takk skal du ha <3

    11. spisogspar: Ja, noen liker den veldig godt 🙂 Jeg har aldri pakket den opp..Og i år ble den BARE dum… Men deilig med fri nå, og nå har ting roet seg litt her, så nå slapper jeg av 🙂

    12. Helene: Så gøy du likte den med vottene, brukte lang tid på den også. Som med hunden 😀 Mye tekstur, som ikke er laget i en fei. Nå har jeg vært hos mamma som har fått plass på sykehjemmet en kort periode, så nå slapper jeg godt av i sofaen med pysjen, dvd og snart middag 🙂 klemmer <3

    13. Hanne Beate: Ja, de kommer nok opp innimellom…Må jo få luftet litt støv av dem innimellom.. 😀 Ja, du må skaffe dine egne 🙂 Og sende meg små historier jeg kan legge på bloggen 😀 Hehe

    14. Der forsvant julenissen, men håper vi får se Salt og Pepper før neste jul. 🙂 Savner de jo nesten etter å ha sett de hver dag i adventstida, – tror jeg får ta en tur til Ikea og skaffe meg noen egne, hihi. 🙂

    15. Må bare klappe i hendene over deg, altså..har lest meg opp på blogginnleggene dine de siste dagene, og du verden så mange flotte tegninger du har laget. Er helt imponert, jeg <3 ..og vet ikke hvorfor - men den av strikkevottene ble jeg skikkelig fascinert av =D Ha en flottersfin lille nyttårsaften - og kos deg når du kan, i den (en av de) flotte pysjen din 😉 =D Klemz <3

    16. Du er så flink med disse tegneutfordringene! 🙂 Selv har jeg faktisk lite julepynt selv, og det blir nedpakket ganske fort det også. Så den julesekken kan du sende over her en tur, hehe 😀

    17. Ja ja, du pakker ned alt for tidlig for meg. Men som du sier, det er jo ikke mye som skal vekk heller. Fint bilde ble det! Jeg koser meg fortsatt med juletre og musikk i hvertfall en uke til!!!!! Klem til deg på vei inn i et nytt år! 🙂

    18. Ja denne var fin..og jula skal snart forsvinne her også..men tror jeg venter til neste år..Ha en god ny dag..og du..ikke pakk Salt og Pepper alt for godt ned da…hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg