“Engler i sne?”

Engler i sne? Sne-engler? Englebarn i sne?
Mange har skrevet om engler i sne…
Og mangt et engelbarn har nok også vært ute i snøen og laget engler. Både den gang da, og nå…

Nå skal jeg ikke si noe om kattene her…for de er antagelig Pitbulljedda sine..Vinja og Ronja, og jeg tror de er noen “snillinger” altså.. Rene skjære englene egentlig…. 
Men alle som kjenner Salt og Pepper, rottene nederst der…vel DE er ingen englebarn hvert fall. Bare les julekalenderen min om du ikke har gjort det, for de “gror noen horn” innimellom nemlig… Lage engler i snøen kan de derimot alle sammen. Hvertfall på tegning, for der kan alt gå an… Deilig verden 😉

Ja…da er oppgaven fra Pittbulljedda gjennomført: 


To grå katter som lager engler i snøen- sammen med Salt og Pepper

OG under her er de andre oppgavene som jeg har tegnet ferdig: 

“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

#tegninger #katter #rotter #engler #snøengler 

28 kommentarer

Siste innlegg