Er lov å jukse litt??

Ikke vet jeg om du er HELT i mot juksing, eller om du har litt slingringsmonn på sånt.. Selv synes jeg man bør være ærlig og redelig i de fleste tilfeller….
MEN….og det finnes noen MEN … For når man tegner og lager mat f eks, så synes jeg man bør kunne tillate seg å jukse litt… Ikke om jeg skulle vunnet en mat-konkurranse eller en kunstutstilling! Nei, hvis det går utover eller påvirker andre da er jeg strengt i MOT.  Men hvis det er mat jeg SELV skal spise, eller tegneutfordringer jeg SELV har laget til bare MEG….DA tillater jeg meg å jukse litt altså…

Som f eks når jeg fikk tegneoppgaven: Jul i skauen- og noen dyr, som Utifriluft ga meg, da tenkte jeg med en gang på elgen min, som jeg tegnet i forrige tegne-utfordring. Og den følte jeg trengte en ny lufting, i en annen årstid..
SÅ da ble den dyret…som fikk vise fram jula i skauen…

Så da er DET oppdraget gjennomført også..Om enn med litt juks 😉

Og under her er de andre oppgavene jeg har tegnet ferdig: 

 

“To grå katter som lager engler i snøen sammen med Salt og Pepper”
“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

#jul #skau #dyr #tegninger #utfordring #oppgaver

35 kommentarer

Siste innlegg