Framtiden? Framover? Er du sikker på det?

Jeg som er så visuell har ganske lett for å se for meg tid som bakover og framover. Og det er vel det som er det vanlige. Men når alt kommer til alt kan man vel ikke måle tid så visuelt. Er DU sikker på at framtiden ligger FORAN deg f eks… Hvem vet om den ikke er en liten vei inn til høyre der…Men at den KOMMER, framtiden, senere en gang…ja DET vet vi… Altså NÅR kan vi ganske sikkert si.. Men HVOR? Se… det er det da absolutt ingen som som vet.. 

Om fortiden er noe som ligger BAK deg er heller ikke så bråsikkert.. Kanskje kommer fortiden inn fra venstre og man fortsetter ut til høyre… Eller kanskje skjer det hele opp og ned…Som i himmel og helvete…? Det vi kan være sikre på er at fortiden er noe som HAR VÆRT og ikke noe som kommer…

Vel…med litt tankespinn på årets siste dag, som muligens får deg mer frustrert en inspirert…kommer her en litt mer rolig oppsummering av året som har VÆRT. I bilder..

 

Januar – på Sognsvann

Februar-  Langs Akerselva

Februar- Karneval på bloggen

 

Mars- Jeløya ved Moss

Mars- Pepper på Ullevålseter

 

April- Kyststien ved Hvitsten

 

April- Kjersti (Minmatgaleverden.no) var på besøk i byen

 

April – Traff Carinasworld.blogg.no, Kristin.blogg.no og Unniv.blogg.no selv om de het noe annet på den tiden et par av dem.. 😉

 

 

Mai- Catwalkutfordring på bloggen  .. (grønn)

 

 

Mai- Catwalkutfordringen  (rosa)

 

 

Mai- Huldertur med Mammaen til Lille supermann-  Overnatting på Kikut.

 

 

Mai- Kafè-date med adoptivsøs – Lady August 

 

Juni – I Gøteborg med Mammaen til Lille Supermann

 

Juli – Kjersti (Minmatgaleverden.no) på besøk igjen <3

 

 

August- Peter Pan-utstillingen på bloggen i anmarsj

 

September – Det var mange turer på landet

 

 

September- ….og noen turer i byen. Operataket

 

 

Oktober- Jeg var i Strømstad på spa-hotel med søsters, og Salt og Pepper

 

 

Oktober – ….og jeg var på hytta til Kjersti i Bergen. Og jammen klarte de å snike seg med dit også 😀

 

Oktober- Det ble turer i skogen der på hytta..

 

 

Oktober – Jeg hadde “frogge-tog” på bloggen igjen…

 

 

November – Tur ved Bogstadvannet med bestisen

 

 

November – Traff Elevele for første gang

 

November – Var i Gøteborg IGJEN…Med Mammaen til Lille Supermann og Oslopadda

 

 

Desember – Denne måneden er mest julekalender og tull og fjas med Salt og Pepper…

 

Desember – Det BLE jul til slutt…
 

 

 

#oppsummering #årskavalkade #året #foto

26 kommentarer
    1. maiken: He-he, ja jeg rekker kanskje en del 🙂 Når man setter det sånn ser det hvertfall mye ut 🙂 Jeg føler meg ikke spesielt aktiv ellers… 😉

    2. Så flott oppsummering! og ja..ble litt forvirra av det første du skrev…hihih…ha en god kveld og et riktig GODT NYTT ÅR! klem

    3. Takk for tankevekkende, artige, koselige og spennende innlegg og bilder på bloggen din i året som har gått!<3 Gleder meg til å fortsette og lese bloggen din i 2018! 🙂 Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår! <3

    4. En superflott kavalkade, det der..fra et flott år, tross at du har hatt ditt å stri med <3 Gleder meg til å følge deg inn i 2018 - og kan ikke fri meg fra å være enig i tankespinnet ditt her - for jeg måtte jaggu gå bakover for å finne fremtida mi..da fortida mi kom å smalt meg rett i trynet forfra..hehe 😉 Ha en nydeligvakker kveld og ei riktig god feiring..og GODT NYTT ÅR =) Stor nyttårsklem <3

    5. Mye moro og artige bilder og tekst! Du er en dyrebar blogg-mamma for oss – tusen takk for alt det morsomme du gjør og alt du steller i stand for oss andre! Mange gode klemmer a la nyttår <3

    6. annebe: Takk det samme Annebe 🙂 Jeg skulle hatt med bilder av deg, og Karidansen og Etdiktomdagen også, som jeg traff i fjor,men jeg bestemte meg for litt få bilder i år. Jeg hadde en sånn eviglang kavalkade i fjor 😀 Håper vi treffes på nyåret en gang, når vi har tid og ork 🙂 Dette har vært noen slitsomme måneder, først på jobb og så andre ting. Men nå begynner et nytt år, med alle sine ting. Håper vi sees <3 klemmer <3 Godt nytt år <3

    7. Det var en fin oppsummering og mange fine og artige bilder..koser meg med å følge bloggen din og deg … Stor klem og godt nyttår <3<3

    8. karidansen: Takk i like måte Kari, jeg håper vi treffes i 2018 også, alltid koselig å treffe deg. Sprudlende og fargerik, og lett å prate med 🙂

    9. Min matgale verden: Ja, ikke sant 🙂 Jeg sendte deg nettopp en melding om at du jo MÅ komme i januar skal vi holde denne frekvensen ved like 😀 Jeg skal nok ta en tur til Bergen igjen også ja 🙂 Snart 🙂 God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg