En dråpe i havet… av betydning..

 

“Av og til tror vi at det vi gjør bare er en dråpe i havet- men havet ville vært mindre uten den dråpen”

Det er viktig å vite sin verdi her i livet. 
Det er viktig å vite at man utgjør en forskjell.
Vi er alle dråper i verdens hav. 
Forsvinner en, vil noe mangle. 

Jeg vet jeg spiller en rolle- i mitt lille vann…

Og herved er Dvergpinschereimitthjerte sin oppgave tegnet: 

Her er de andre oppgavene jeg har tegnet ferdig så langt:

“Landskapsbilde med hus og trær”
“Frodith i Yoga-posisjonen The Frog” (her har jeg tolket HELT fritt, for jeg visste ikke det fantes en EKTE Yoga-posisjon med det navnet… 😀 )
“Jul i skauen og noen dyr”
“To grå katter som lager engler i snøen sammen med Salt og Pepper”
“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”


 

 

 

#tegning #utfordring #oppgave #dråpe #verdi #selvtillit #dikt

28 kommentarer

Siste innlegg