Når man titter ut døra…


Ja…så står jeg der igjen da…Med et helt år liggende der… Foran meg, eller ved siden av meg eller hvordan vi vil plassere det.. I alle fall ligger det der, utafor døra. Året…Og så tomt som bare det… Og hva forventer jeg da?? Hva tror jeg skal ligge på utsiden av døra der?
Ikke noe som helst!!
Ikke det at jeg tror det er SLUTT nå!! Nei langt i fra!!
Det er mer det at jeg tar fatt selv, med penslene mine, og maler med all verdens farger…når jeg kommer ut der så klart…
Det er ingen andre som har vært der ute og “gjort klart” til meg… Det er ikke sånn livet er liksom…
Og heldigvis for det!! 
Heldigvis for at JEG kan bestemme fargene, og formene og AKKURAT hvordan bildet skal bli…
SÅ spør meg heller til neste år, hvordan det BLE.  For akkurat nå vet jeg INGENTING…Men at det BLIR noe, det er jeg sikker på! Og om det blir et PENT bilde, vel…det bestemmer jeg selv 😉

 

Så da er Sollivs oppgave til meg ferdig gjennomført også: Året 2018- dine forventninger.
Altså MINE forventninger.. 😉

Og her er de andre oppgavene jeg har tegnet ferdig også i min lille tegneutfordring: 

“Frodith, Marianne og Ei heks på en sydhavsøy”
“Av og til tror vi at det vi gjør bare er en dråpe i havet- men havet ville vært mindre uten den dråpen”
“Landskapsbilde med hus og trær”
“Frodith i Yoga-posisjonen The Frog” (her har jeg tolket HELT fritt, for jeg visste ikke det fantes en EKTE Yoga-posisjon med det navnet… 😀 )
“Jul i skauen og noen dyr”
“To grå katter som lager engler i snøen sammen med Salt og Pepper”
“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

#året #forventninger #blankeark #livet 

15 kommentarer
    1. Håper 2018 blir et fantastisk år! For oss alle.Og vi er selv ansvarlige for å gjøre året vårt så bra som vi kan, så det er bare å brette opp armene og male i vei 🙂

    2. Flott levert oppgave 🙂 som du sier….vi får gå veien selv….men det er alltid noen forventninger der ute…blir sommeren varm nok, kommer jeg meg på ferie, skifter jeg jobb, treffer jeg en kjæreste…får jeg noen nye venner, vinner jeg i lotto, får jeg kjøpt den hytta jeg sparer til……nok å ta tak i……

    3. Fint illustrert og sanne ord ..man blir jo påvirket av ting rundt seg..men man må lage seg fine opplevelser selv ..blir spennende å følge deg og sikkert møte deg dette året også..Klem <3

    4. Syns det var en flott tolkning..og fin måte å ta fatt på året, på..veien blir som oftest til når man går, uansett hvor nøye man trur man har planlagt og bestemt sånn eller sånn =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg