Sjelens musikk :-)

Det kom kanskje ikke som noen “bombe” at jeg tolker sjelens musikk som noe som kan sees? Altså ikke noe som er på vei inn ØRENE, men på vei inn ØYNENE… Så betyr det da at musikk ikke må være laget av lyd??
Ja…i min verden er det i alle fall sånn!
Musikk kan være fristende farger. 
Musikk kan være sprelske former.
Musikk kan være dansende lys.
Musikk kan være det som snakker til sjelen din…som treffer deg rett i hjertet…uten så mye som en bitteliten  lyd en gang 🙂

Da var Natheless sin oppgave til meg: Sjelens musikk, tolket og tegnet 😉

Og her er det andre oppgavene som jeg har tegnet ferdig:

“Året 2018- dine forventninger”
“Frodith, Marianne og Ei heks på en sydhavsøy”
“Av og til tror vi at det vi gjør bare er en dråpe i havet- men havet ville vært mindre uten den dråpen”
“Landskapsbilde med hus og trær”
“Frodith i Yoga-posisjonen The Frog” (her har jeg tolket HELT fritt, for jeg visste ikke det fantes en EKTE Yoga-posisjon med det navnet… 😀 )
“Jul i skauen og noen dyr”
“To grå katter som lager engler i snøen sammen med Salt og Pepper”
“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

 

#tegninger #utfordring #oppgaver #musikk #sjel 

22 kommentarer

Siste innlegg