Noen har bursdag – igjen :-)

Her er en som har bursdag i dag 🙂 
Kan du se hvem det er? 

Jeg synes denne damen fortjener litt fokus på dagen sin <3 Hun er ikke så mye på blogg mer, men jeg vil likevel ikke at bursdagen hennes skal tusle forbi i stillhet HER på bloggen, så med mye av de samme ordene som i fjor, det er dette som beskriver hennes best, i mine øyne: 

Hun er dame med tæl. En dame med sterke meninger og klar tale. Hun er klok,  morsom og blid, glad i foto, glad i å prate med folk, bli kjent.  I alle fall er det slik JEG kjenner henne.
Hun er voksen…Hun er leken…Hun er et godt menneske. 

Hvem er det jeg snakker om? Jo..det skjønner du vel…Det er Seljordslia så klart!

Det er hun som tar de mest fantstiske bildene

Det er hun som skriver såre og vakre dikt, som setter i gang Lykke-challenger og får oss andre til å sette fokus på hva som gjør oss lykkelig her i livet. 
Det er hun som på en stille og moden måte lærer oss noe om verdiene her i livet. 
Det er hun som vi savner når hun er lenge borte fra bloggen…

Kjære Anne Grethe
Gratulerer så masse med dagen <3
I dag har du bursdag, og jeg håper at alt er bra med deg. 
Jeg vet du har hatt tøffe tider siste året, men håper livet behandler deg bra nå <3 
Jeg håper at du får en strålende dag!
Jeg håper VI får se masse deg masse på bloggen framover. Du er veldig savnet<3

Gode klemmer  fra Frodithen <3

 

 

Kjenner du Seljordslia?
Har du hatt bursdag på blogg?
Når har du bursdag?

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg