Heisan! :-)


Jeg har vært på farta i dag. På landet så klart. 
Og når jeg besøker mamsen, så kommer jeg av en eller annen grunn litt klokere hjem igjen..
Om der er bevisst eller ubevisst aner jeg ikke, men hun får meg alltid til å se ting i perspektiv på et vis..
Så hvis jeg er litt blek om nebbet…eller litt våt på snuten…i det jeg kommer til henne….

 

…så er hvert fall nebbet alltid fargerikt og snuten tørr og blid i det jeg reiser derfra igjen..

I dag løp jeg til og med innom en brukt -butikk og kjøpte meg en brukt, tjukk strikka-kofte, på styrten…før toget gikk.. Uprøvd og alt. Den passet superbra, og den skal på når jeg skal trave elvelangs  i morgen formiddag. 

Så dagen har vært fin den <3

 

Har du hatt en bra dag? 🙂

 

 

 

#lørdag #landet #klokskap #livet #perspektiver

33 kommentarer

Siste innlegg