VM- utfordringen for bjørner i hi – “Snømann”

Jeg startet jo denne utfordringen, for å dra folk litt ut av “hiene” sine..Og folk kom ut de, en hel haug til og med…Kom taslende ut som litt søvnige bjørner. Og viste meg MASSE flotte bilder. De dro seg ut i snøen, flere av dem, for å få tatt bildene som skulle tolke stikkordene jeg hadde lagt ut. 

Og så gikk jeg selv inn å la meg inn der i hiet igjen?
Men jeg skal love deg at jeg hadde grunn altså. Jeg har ikke på 6 år hatt en pause på bloggen, så når jeg nå tok en pause, så var det alvor.

Nå er jeg i litt bedre form. Fremdeles syk, men i LITT bedre form. Og verden har forsåvidt tatt seg sammen bittelitt..Så jeg tenkte jeg skulle gjøre ferdig VM-utfordringen jeg også. DERE er jo ferdige for lengst.  Og så er planen å lage utstilling så klart- i Galleri Frodith. Når jeg blir litt mer i slaget… 

Min Snømann, skulle bli laget av meg, det var planen da jeg startet dette. Men siden jeg ikke orker det nå, blir det en tolking med Salt og Pepper i hovedrollene. Dette er snømannen de laget i julekalenderen:

 

 

 

 

 


 

 

 

#utfordring #foto #snømann #challenge

17 kommentarer
    1. Du må passe på å ta deg pauser når du trenger det, – fint å se at det går litt bedre. <3 Så flott snømann Salt og Pepper har lagd da, helt i passe størrelse! <3

    2. Så godt å se deg ”titte” frem. Men nå tar du det i aldeles sakte vals og veeeldig rolig. Jeg kan ikke tenke meg at noen har det travelt og ikke kan vente på den utstilliga 🙂 Ta hensyn til deg selv først og fremst, det er det aller beste både for deg og andre 🙂 Klem og god bedring 🙂

    3. Så fin snømann. Håper dagene er snillere mot deg nå. Orker man ikke bloggen, så tar man det når man kan. Jeg venter i hvertfall til du titter innom igjen. Diger klem 🙂

    4. Brum, brum, he-he! denne bjørnen ble værende litt i hiet, for å si det slik. Men det var varmt i hiet, sydensol. Vet ikke om det å lage engel i ørkensand hadde vært innafor. Men jeg var innom bloggene her og tittet da. Jeg får komme sterkere tilbake. Klem <3

    5. Kjempegodt å lese at formen er bedre, og du må bare ta tid for å bli frisk 🙂
      Fotoutfordringen din er kjempegøy å være med på, og jeg har kost meg med bildene som bloggleserene dine har delt 🙂
      Kjempesøt snømann Salt og Pepper har laget da 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld, og fortsatt god bedring <3 🙂
      Purr, purr, og god bedringsklem fra Toril og kattene

    6. Flott bidrag! og så klart må du ta en pause når du føler for det….OG det er nok lurt…ta vare på deg og dine, også kommer du sterkere tilbake…Håper alt er bra, og koselig å se deg her igjen! Fortsatt god bedring!

    7. Hei så fint å se deg her. Ønsker deg alt godt og fortsatt god bedring. Det var ordentlig koselig å se Salt og Pepper lage snømann, så det synes jeg var et flott snømann-bidrag. Klemmer <3

    8. Det var en fin snømann dyra dine lagde. Dyktige de der som mestrer mange ting. Har sett mange snømenn på ymse blogger her. De er fantastiske flotte alle sammen. Det tar sin tid og bli kjent med en ny pc som min. Hadde både mail og Word oppe men så var jeg så “lur” at jeg lånte en dvd på biblioteket og dura i vei. Virus var ikke i mine tanker da, resultatet ble at både Word og mail ble borte. Men pc-en virker bra for det men savner mail og Word og litt anna.
      Så det blir en ny runde med fjernservice igjen. Det er slike ting man lærer av. Håper det går bra med deg fremover. Ha en fin kveld.

    9. Kjempe bra at du er tilbake!! 😀 Jeg har savnet deg! Jeg er ferdig med utfordringen din men har selv laget en fotoutfordring på bloggen om du vil være med på den 😉
      Takk for at jeg fikk være med på utfordringen din! 😀 Håper du vil ha flere slike utfordringer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg