VM- utfordringen for bjørner i hi – Snø-engel

 

Eller rett og slett : En engel i snøen? Eller….?
Vel..jeg er kanskje ikke noen engel akkurat… Men ganske snill og grei egentlig.
Noen ganger litt FOR snill…og ikke flink nok til å ta hensyn til meg selv…Sånt må læres..Man må passe på seg selv også, hvis ikke er man ikke til glede for hverken seg SELV eller noen andre.. 

Så siste uken sa kroppen i fra, at NÅ var det nok. Og ba om en Time-out. Så det har jeg hatt: Men før jeg la meg paddeflat under dyna denne uka, var jeg ute forrige uke og flakset litt i snøen. For forrige uke VAR det nemlig snø…så det HOLDT 😉

Å flakse rundt i snøen er moro det…

 

Litt med armene og…

 

….litt med beina…
Og det hele var ganske gøy….helt til….

 

…jeg skulle reise meg igjen… Hvordan skulle dette forgå? Jeg hadde jo ingen votter…

Så det var en litt vingeklippet engel som lå der og vred seg som en mark..

 

.til jeg skjønte at det ikke var noen bønn: 

 

Det var bare å dytte armene godt ned i snøen og bakken, for å klare å komme seg opp…Sånn går det med engler med dårlige flyvekunnskaper..
Men litt latter blir det jo av sånt i det minste..

Da anser jeg meg som ferdig med VM-utfordringen for bjørner i hi. 
Og nå skal jeg luske rundt på bloggene deres etterhvert, og “stjæle” fine bilder for å henge opp i Galleri Frodith. Så blir det utstilling etterhvert. Så om du merker noe listing og lusking på bloggen din, så er det bare meg…. 😉

Invitasjon til utstillingen kommer i post-kassen din så klart. Sånn som den bruker å gjøre..

 

 


 

 

#snøengel #challenge #utfordring #foto #fotoutfordring 

17 kommentarer
    1. Du er en herlig engel i snøen du! Jammen klarte du det. Når du skal opp, må du gli på stumpen ned til der skoene var, og så gå pent vekk. Knis! Gleder meg til du lister deg rundt igjen! Klem 🙂

    2. Flott engel og bra du hadde det litt gøy mens du holdt på :)) Man må huske å være litt snill mot seg selv også.. ikke like lett som å være grei mot andre..men noen ganger bare må man tenke litt på seg selv også :)) Fredagsklem <3

    3. Det var en fin engel. 🙂 Kjenner igjen den følelsen om at man skal opp, også har man ikke lyst til å ødelegge engelen. Du klarte det du da! 😉
      Viktig at man lærer å ta vare på seg selv litt også ja! Ingen er tjent på at du blir dårlig, og aller minst du. <3
      Ønsker deg en god helg! Det er bare å luske ivei. 🙂

    4. Haha, ikke lett å komme seg opp uten votter 🙂 Men flotte snøengler ble det 🙂 Det ble med den ene utfordringen for meg, klarte rett og slett ikke å følge opp. Men jeg koser meg med å se på deg og de andres bilder jeg 🙂 klemmer

    5. En veldig vakker engel i snøen <3 ..og godt at du tok deg tid til å lytte til kroppen..for den vet egentlig best, og noen ganger er det ikke noe annet som fungerer, enn å gi seg for overmakta 😉 Ha en nydelig kveld videre, og ei riktig god natt etter hvert =D

    6. Her var det mye snø og jammen fikk du en flott snøengel. Her har all snøen regnet bort nå.
      Så bra at du er bedre nå, det er viktig å høre på hva kroppen sier…men veldig lett å overse også. Men vi har bare en kropp og den skal tas vare på og vernes om. Slapp av og nyt helgen som kommer. Klemmer <3

    7. Så flott engel!! og så tøff du var å legge deg i snøen…og så fin engen ble..selv om du ødela den da du reiste deg da…hihihih…Kjenner igjen den stilen…jeg satt meg på huk i dag, og kom meg nesten ikke opp…for snøen var morken og jeg har mistet mye knebøy egenskaper…hihih… Flott bidrag! Gleder meg til galleri!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg