Tenk hvis lyset ikke fantes…

Tenk hvis lyset ikke fantes…Det har jeg ofte tenkt på..
For det er nemlig sånn at da hadde vi heller ikke hatt fargene..Det er lyset som gjør fargene..I mørket er alle katter grå som kjent.. 
Og egentlig er jeg veldig glad i farger jeg…De gjør livet litt gladere. Tenk deg et liv uten farger liksom…!

Men på den andre siden….Tenk hvis vi alle var grå katter…Ingen kunne se forskjell på oss… Hadde verden blitt lettere da? Når alle var mer like…? Mer fargeløs…og mindre “farlig”….Eller rett og slett bare kjedelig?

Vel…nå har vi jo lyset da. Det finnes! Så ingen grunn til å kjede seg. Her er noen av mine bilder som jeg synes har særdeles fint lys.

Ersfjord i Tromsø

 

La Spezia i Italia

 

 

 

Dette var stikkordet LYS.
Utfordringen og listen kommer fra Solviwar.blogg.no
Et stikkord pr dag, og et bilde som passer til. Ikke noe kunne passe meg bedre i disse dager. Og jeg setter alltid pris på alle som blir med hos meg, så JEG er med!!
Bli med du også da vel!

 

 

 

#foto #lys #utfordring 

31 kommentarer

Siste innlegg