Tenk hvis…

…jeg plutselig våknet opp en dag og hele verden var forandret…Meg selv inkludert….

At jeg plutselig hadde grodd skjegg…skiftet kjønn..

 

Eller at verden plutselig var i svarthvitt…

 

At jeg var blitt verdens tøffeste med solbriller og hatt, en riktig råtass på kulhets-scalaen..

 

Tenk om jeg brått hadde fått ører og snute og at det ut av munnen kun kom Mjau og Purr, når jeg forsøkte meg på en enkel liten samtale..

 

 

…da hadde jeg nok blitt ganske redd….Eller kanskje bare gal og gira…Hvem vet?? 😀 He-he..

 

 

Dette var stikkordet SNAPCHAT-FILTER
Utfordringen og listen kommer fra Solviwar.blogg.no
Et stikkord pr dag, og et bilde som passer til. (Jeg jukser og tar flere 😉 )  Ikke noe kunne passe meg bedre enn en sånn liste i disse dager. Og jeg setter alltid pris på alle som blir med på slike utfordringer hos meg, så JEG er med!!

 

 

 

#snapchat #foto #utfordring 

28 kommentarer

Siste innlegg