Hvem er JEG?

Når man tenker etter, hvem er man egentlig?
Man snakker om “å være seg selv” og slikt..Som om man kunne være noen andre liksom… Og NÅR er man mest seg selv da…HVA er det? Å VÆRE SEG SELV…?

Er det når man sitter i dype samtaler om viktige ting?
Eller er det når man hevder sine meninger med klar og tydelig røst på jobb eller i en politisk demonstrasjon?
Er det når man sitter halv-syk i pysjen, er litt lei seg og tør å vise det?
Eller er det når man spretter leken rundt i ulike hatter?

Jeg vil påstå at det er MEG alt sammen. Like mye…Så her er jeg, i ulike varianter. Selvportrett:

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Når er DU mest deg selv?

 


 


Dette var stikkordet selvportrett i Solviwar.blogg.no`s foto-utfordring. Gå inn HER, så finner du den hvis du har lyst til å være med.

 

 

#selvportrett #foto #fotoutfordring 

17 kommentarer
    1. Ja hvem er jeg? Tror jeg er meg selv i alle situasjoner, men selvfølgelig har vi ganske mange forskjellige roller vi er i. Ønsker deg en flott dag 🙂

    2. Hmmm – ja, meg selv kan nok være mange forskjellige! Jeg er nok mest meg selv når jeg suser rundt ute…. uten mål og mening, men med skrittelleren på og kameraet parat! Det er nok den ekte Margrethe…….. 🙂

    3. Tror pinadø du har rett.. du er deg selv i alle varianter 🙂 Tror faktisk jeg er litt sånn jeg også.. Har jo blitt drittlei meg selv om jeg skulle treffe den samme ”karen” hver morgen,, og legge den samme hver kveld.. fyttikatta 😛

    4. Marit: Det er OGSÅ deg vet du. Vi er DE også innimellom. Du får gjøre deg LITT til venns med henne også, hun som må slappe av mer, hvis ikke blir det for tungt vet du. <3klem <3

    5. Hvem er jeg? Tja, ikke akkurat ho der som sitter her og ikke orker noe … men tror den ordentlige Mariten har tatt ferie og reist fra meg for en stund. Skulle du komme over ho, så får du minne ho på hvor ho egentlig hører hjemme. 😉

    6. Som flere skriver, så er det vel når jeg føler jeg tør å være meg selv uansett hvor, hvem eller når. Men merker jeg blir en annen enn akkurat den som er meg når jeg er sammen med enkelte personer. Det er akkurat som om jeg ikke får til å være helt meg selv sammen med dem… Men heldigvis er det sjeldnere og sjeldnere 🙂

    7. Ja man er seg selv hele tiden – nesten. Noen er alltid seg selv uansett, mens andre igjen skjuler seg selv bak en maske av og til…………………..
      Jeg tror jeg er meg selv for det meste 😀 Det er det beste det 😀
      Flotte bilder av deg, frodith! Du er du!

    8. Er kanskje mest meg selv når….vet ikke helt men kanskje når jeg er sammen med de som kjenner meg best. Ha en fin dag

    9. Ja det å være seg selv er når man tørr å være seg selv…hihih..og det er man jo stort sett i mange forskjellige settinger…Flotte bilder! og DU er et flott unikt menneske! Du er du! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg