Kloke, kreative, knasende kjekke Kjersti

Kloke, kreative, knasende kjekke Kjersti

Kokk, “kake-kriger”, kunstner og kåsør..

Knisende kreerer Kjersti kreative  og komiske kåserier..

Kyndige Kjersti kjevler  kakemenn og knar kaker….

Koselig kjennes kafe-turer  i kameratskap med Kjersti.

Knisende kakler og kvitrer kjerringene , kjøper klær, klunker kaffe og klekker kreative og komiske krøll..

Knuseklemmer kommer kastende Kjersti!! <3<3

 

Jeg valgte å starte dagens hyllest av en super venn og verdens beste bloggvenn, med en liten reprise fra et tidligere år. Fordi jeg satt her og tenkte disse tankene, og kom plutselig på at jaggu meg hadde jeg skrevet noe slikt før. 
For jeg har kjent Kjersti  (Minmatgaleverden.no)  i 6 år her på blogg jeg, og jeg har kjent henne hvertfall 5 år på UTSIDA også! Tenke det da du!
Tenk at man kan finne sjelevenner og tvillingsøstre i voksen alder!

 

For det er nemlig det jeg har. I Kjersti fant jeg mye som liknet meg selv, og det er jo godt når man finner noen man likner litt. Samtidig fant jeg mye som hun er HELT annerledes på, og det liker jeg også veldig veldig godt. For når folk har andre sider enn en selv, så lærer man jo litt da. Man utvikler seg litt…finner nye måter å se ting på. 

Kjersti er modig, hun hopper uti ting selv om hun er redd. Ser på det som utfordringer og utviklende, i stedet for å bli livredd å løpe med halen mellom beina…som JEG har lett for å gjøre..
Hun er snill som en engel, og lun som en vakker sommerkveld. Hun er gal som en morgenyr hanefar, og deilig alminnelig når det er påkrevd. Hun er ærlig og herlig. Hun er en super venn <3

Og med disse ordene erklærer jeg bursdagen hennes for åpnet!!

Kjære Kjersti min venn<3
Jeg er så glad jeg har fått deg som en av mine beste venner!
Jeg er så glad for at jeg har en super venn på andre siden av landet.
Jeg gleder meg til nye møter, og spennende reise vi skal på. 
Jeg gleder meg til å se deg SNART. 
Gratulerer med dagen <3 Gaven og kake får du HER denne gangen 🙂 
 

 

 

Jeg har skrevet mange bursdagsinnlegg til Kjersti før. Så går du inn HER så finner du fjorårets bursdagsinnlegg. Og ellers er det bare å se på 8. februar helt tilbake til 2013 😉

 

Kjenner du Kjersti?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner 

23 kommentarer
    1. Superfint innlegg til en knakende flott dame. Jeg rakk ikke innom her i går, men jeg fikk heldigvis gratulert henne med dagen likevel. Jeg slukner godt at dere to trives i hverandres selskap, og det er så fint! Tenk at blogging kan gi evig vennskap på ordentlig også 🙂 Klemmer <3

    2. Gratulerer med dagen til Kjersti her også 🙂 Og Hipp Hipp 😀 Supert innlegg søs og så godt når man klikker med noen slik <3 Kjersti hiver seg ut i det ene etter det andre og jeg synes hun er råtøff og det er du også 🙂 Stor god klæm <3

    3. Min matgale verden: Ja, det er jo så koselig med alle som kommer innom 🙂 Jeg har funnet ut en gave jeg vet du blir glad for altså 😀

    4. Gratulere og hurra for Kjersti :)) Føler jeg kjenner henne litt ..og hun virker både snill og morsom 🙂 Herlige bilder og koselig innlegg du har laget … Klem til dere begge <3

    5. Flott bursdagsinnlegg til ei flott, morsom, tøff og kreativ dame! <3 Jeg har vært innom bloggen hennes og gratulert henne idag.

    6. Gratulerer med Dagen. Det var mange kjekke ord på K til en kreativ kjær venninne av deg.
      Håper hun får kake i løpet av dagen. Gratulerer – en knallgod dag til Kjersti.

    7. Gratulerer så mye med Dagen til flotteste Kjersti <3
      Jeg har fått avgårde en gratulasjon på Facebook til henne 😀
      Jeg har nok følt lenge ja, at dere to er veldig like på mye...sprudlende flotte damer <3
      Har dessverre ikke møtt Kjersti enda, men en vakker dag blir det kanskje en orden på det også 🙂
      Ha en strålende dag begge to, selv om dere er på hver deres kant av landet 🙂
      Klemmer <3

    8. Hipp hurra og gratulerer til henne på dagen! Måtte det bli både kaker, smil og latter på henne. Pluss mange smil til deg da Frodith, fordi du husker våre bursdager! Tusen takk.

    9. Veldig bra og spennende innlegg
      mange fine bilder på bloggen.
      du skriver utrolig bra. fortsett med den gode jobben
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar?

    10. Ååååååå, du altså! FOR et fantastisk innlegg, FOR noen gode ord! Jeg satt og smålo, samtidig som det lurte en tåre i øyekroken. Du kan virkelig å få det ned på papir, eller ned i tastene du! Tusen tusen takk min aller beste bloggvenn. Du har beriket mitt liv 🙂 Og jeg gleder meg veldig til neste uke da vi sees i RL 🙂 Tusen millioner gode takkeklemmer på vei <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg