Frodith- mest HOT utenlands…

 

Ja…det viser seg at jeg er ikke spesielt HOT her til lands… Ikke i dag hvertfall..  Og da er det bare å kle på seg da…Ha-ha… Ny jakke og greier… 😉 Nei egentlig er det en underlig statistikk som fikk meg inn på disse tankene..
Blogg-statistikken viser at jeg er oppi over 300 lesere alt så langt i dag…Men jeg skal love deg at det er ikke NORSKE lesere… For de norske leserne har visst sovnet eller noe… For der er det heller skralt…
Men i alle bloggtopplistene her og der er det jo bare de norske som teller og betyr noe av en eller annen grunn…..

Det er heldigvis ikke så viktig for meg at jeg ligger øverst på de listene. Jeg koser meg med å skrive det jeg gjør, og har min egen lille gjeng som liker det jeg skriver. 
Men når antallet tar av så til de grader utenlands….så blir jeg jo litt nysgjerrig på hva som gjør meg så HOT der?? Må jo nesten ta av den nye jakka 😉

 

Jakka er kjøpt for å fres på “flodhestene” (les: beina) utover våren…. Nå skal det bli andre boller hva trening og form angår,og da må man jo ha fine trenings og turklær. Det er et MUST…

 

#statistikk #lesere #klær #blogglister

 

23 kommentarer
    1. Marianne Kaspersen Dignes: Tusen takk <3 Jeg tror det er mye folk som bor utenlands som leser. Men det er nok også en del som havner innpå på hashtag-søk...Jeg har mange inne på Desiugal-innlegg... Og at folk innimellom bare skal se på noe greier, og havner hos meg...Men når det blir 400 lesere på en dag, og 69 av dem er norske, så spriker det VEEELDIG...aldri vært så stor forskjell før 😀 Klemmer tilbake <3

    2. Marit: Akkurat i går tror jeg også det var noe feil, for den forskjellen mellom I ALT, og NORSKE har jeg ikke sett før. 400 i alt, og 69 norske 😀

    3. Elevele: Ja, var ikke den fargen nydelig 🙂 Jeg pleier å ha ca 20-30 mer utenlandske enn norske.. Altså totalt antall lesere ofte på 80-90, og norske på 60-70…men 400 alt i alt..Veldig rart…69 var norske 😀

    4. Hanne Beate: Ja, moro med flere lesere, men det er så rart at det er så stor forskjell på statistikken innenlands og utenlands. I går ble det til sammen 400 lesere alt i alt, men kun 69 norske 😀 Den norske statistikken stemmer med vanlig..Jeg har mellom 60-80 lesere til vanlig.. Men 400 på utenlandske er VEEEELDIG uvanlig 😀 Takk, fornøyd med jakken, men den kan ikke brukes ennå. Er liksom mest ute-jakke, for vår.. 🙂

    5. For en herlig farge på den jakken! Jeg elsker blått og turkis. De lesertallene fra utlandet kan man lure på av og til, ikke godt å si hvem de er. <3

    6. Den jakken var fin da! <3 Se på den fargen <3
      Oi, skikkelig hot i utlandet da ja 😀 Jeg har noen utenlandske lesere jeg også, men ikke så mange. Er vel bare bare noen få i familien og noen få venner i Strömstad som leser litt, tenker jeg 😛 he he

    7. Har også skrekkelig mange utenlandske lesere/besøkende … aner ikke hvor de kommer fra, og ikke legger de igjen noen spor heller. Tror det må være noe feil her! Men, men … jakka di var flott. Elsker den fargen. Og den hjelper nok godt for å få flodhestene i gang. 😉

    8. Du er jo bare feiende flott fineste du! Og den fargen til deg….smashing!
      Så rart det du skriver?
      Skulle vært en internasjonal liste side om side ved de norske listene!?
      Kanskje en skulle begynt å skrive på engelsk da eller?
      Stå på fine dame 😉
      Du er flink og muntrer opp oss andre her inne <3 klem

    9. Det er fordi du er poppis såklart 😀 <3 Ha en fiiiin kveld, jeg vasker for jammen ble det malegreiene myyyye gris, vegger og gardiner og møbler og alt fyttiskjiten, vannet er helt blått, har bytta sånn 5 ganger vann nå og vaska 3 kvadratmeter puh men jeg spiser lørdagssnop og synger likevel 🙂 Gooodklæmme <3

    10. spisogspar: Helt utrolig rart i dag altså. Det pleier å være 20-30 mer enn de norske. I dag har jeg hatt 370 lesere så langt, og kun 50 er norske 😀 VEEEELDIG rart 😀

    11. Har av og til veldig mange utenlandske jeg også… Merkelig det der 😀 Du er en stor kjendis i utlandet du da :))) Synd vi ikke kan se hvilke land som leser…. Hadde vært interessant! God klem til deg <3

    12. Margrethe: Ja, svinger veldig… Men i dag er det helt rart… Nå har jeg hatt 378 lesere i dag, og ca 50 bare norske…Skjønner du hva jeg mener 😀 Sånne sprik pleier jeg ikke ha altså 😀 Klemmer <3

    13. Ja det der har jeg også lurt på…hvem er de utenlandske? Men ser at på noen bloggere så står det “utlandet” som stedsnavn..så kanskje det er noe med det? Jeg har også mest utenlandske lesere…så rare greier det der….flott jakke! og flotte du! ha en god kveld!

    14. Så vakker du var i den jakken. Den passet perfekt til deg. Ikke rart du har mange utenlandske lesere vet du. Di “digger” deg. Klemsiklem og lykke til med flodhestene 🙂

    15. flott jakke,en helt herlige farge:=) ja farger gjør noe med en,særlig om en vil være litt mer aktiv ute .
      jeg har også mange sidevisninger hvorav dei utenlanske er mest aktive,men pytt jeg er som deg,fornøgd med min fine lille gruppe her inne,mer trenger jeg ikke

    16. Jeg også har ofte flest utenlandske og enkelte dager suser den grafen oppover.. De norske som er innom tror jeg ofte er de faste følgerne man har..og som deg fortsetter jeg blogginga litt uavhengig av lesertall..selv om det er moro med dager da det er litt økning av de norske også :)) Fin den jakka og veldig kledelig til deg.. :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg