Fordi du fortjener det- også i år ;-)

Er du en av de som ikke har blitt overøst med  eksklusiv, sveitsisk sjokolade, eller røde og rosa teddy-bjørner med hjerter i hendene? Har du  heller ikke fått  hjertekort fra en hemmelig beundrer, en gammel flamme, en trofast ektemann, en venninne, en elev i klassen eller fra moren din?? 😉


Vel…Det betyr ikke at du ikke fortjener det, eller at alle har glemt deg.
Her hos meg får du et eget Valentineskort, fordi du fortjener det <3


 

Her får du blomster som står i evigheter 😉


 

Og litt kake fra Frodiths bakeri…

Så her er det bare å ta for seg!! For alle som fortjener det 😉

Kos deg <3

 

 

#valentines #kake #kort #blomster 

11 kommentarer
    1. Så koselig med kort, blomster og kake. Det er nemlig dårlig med det her hjemme. Mannen er på jobb i USA, og jeg har tilbrakt hele kvelden på personalmøte. Resten av kvelden skal jeg tilbringe sammen med en bok inntil jeg sovner – og så er den dagen over. Håper du har hatt en fin dag. Klemmer <3

    2. Så koselig! men jeg fikk ordentlig blomster også da…fordi jeg fortjente det…som han til slutt sa..når jeg sa jeg ikke likte sånne dager….hihih..Gutta blir prenta inn vettu..så han fikk nok beskjed da han besøkte moren sin i dag…hihih Men koselig å få både kort og kake hos deg! Tusen takk! og ha en god kveld…Det fortjener DU….klem

    3. Det er sikkert mange som koser seg litt ekstra i dag. Er singel og feirer ikke, har riktignok besøk og kun derfor ble det ei rullekake fra kiwi i dag. Valentinsdagen er jo en greie vi har tatt fra USA. Og butikkene har viss økning i omsetningen i dag som på andre slike dager man har kopiert fra USA. Men håper du har fått deg litt ekstra god mat i dag – i morgen er det hverdagen igjen og da blir det rester. Ha en fin aften…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg