Ååå PFØY!!


Ja…jeg vet ikke med deg, men for meg betyr dette synet bare EN ting: Tannlegen så klart!! Det er jo sånn det ser ut når man ligger der i stolen… med tannlegens ansikt hengende over seg side om side med den ekle lampa…

Og nå er det duket for nok en “grøsser” i det kapittelet…Jeg fikk en helt alminnelig “invitasjon” til tannkontroll her om dagen. Betyr jo egentlig bare å sjekke litt. Vanligvis går jeg inn der med høye skuldre, svette fingre og litt vill i blikket. Men ofte går jeg faktisk ut igjen får minutter etterpå blid som ei lerke..
MEN…og nå er det et stort MEN altså…For tror du ikke at i går, etter indiske middagen med Kjersti, så datt jammen meg en av kronene mine ut, altså en av de kunstige tennene ut (ja jeg har et par….).!!! Så nå blir det ikke bare LEGEN på mandag, pga ryggen, men også tannlegen samme dag. Jippie!! 

Men det er lenge til mandag… og før det skal jeg kose meg litt sammen med Kjersti – MInmatgaleverden.no- 
Og NOE sprell skal vi vel klare å få til, selv om ryggen er dårlig. LITT bedre i dag faktisk. Så det går seg nok til.

 

Ha en fin dag du <3

 

 

#tannlege #tann #leger #bloggtreff

12 kommentarer
    1. Er det ikke det ene, så er det det andre. Reparasjonsalderen vettu … kjipe greier. Enn så lenge har jeg ingen kroner! Men du får jo bare prøve å fortrenge det så lenge du kan. Det er jo syyyykt lenge til mandag ja. 😉

    2. Ikke så hyggelig med lege og tannlege besøk..men noen ganger må det til 🙂 Men fint å se du koser deg med Kjersti :)) Klem og fin helg videre <3

    3. Håper det går bra både hos den ene og andre legen. Ikke moro når ryggen slår seg vrang.
      Nå må jeg ut en tur. OL kan jeg ta i sammendrag siden i dag. God bedring med ryggen.
      Ha en fin dag.

    4. Uff, så ergerlig at det skulle bli sånn akkurat når du har fått besøk av Kjersti! Håper dere får til en fin helg allikevel! Hos tannlegen får man heldigvis bedøvelse om det trengs, så ikke bekymre deg for det. Ønsker dere en fin dag! <3

    5. Akkurat ja,, det var da en salig blanding 😛 ryggtrøbbel og kroner for fall og Kjersti.. i jøsse navn.. ka e det dokker styre med ?? 😀 Men lykke til på mandagen,, tar med den.. det blir jo litt sånn ”med ondt skal ondt fordrives” – så jeg ønsker rødtoppene en vakker dag i Oslobyen 😀

    6. Makan altså! Og vi som spiste så MØR mat! Måtte stjæle det bilde fra hotellrommet, for det var så koselig. Trøfler, jordbær, bobler og gaver. Vi vet å kose oss! Og det er heldigvis leeeeeenge til mandag! (grøss) <3

    7. Uff, og uff…Så trasig! To ekle ting på en gang…grrrr…MEN håper ryggen kommer seg, og at du få kost deg litt! om du tåler ibux, så ta det for ryggen…det tar ned hevelsen inne i ryggen..og kan hjelpe litt…Ha en god dag! og ja..det er lenge til mandag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg