Kanskje jeg BØR bli sponset?? :-D

For makan til skryt jeg skal komme med nå skal du lete lenge etter!! Så jeg burde jammen fått noen gratis middager der borte om ikke annet…For ordens skyld: Jeg er altså ikke blitt lovet noe sånt. 
Men altså: For en mat-opplevelse!! Jeg er nesten målløs 😉

Jeg og Kjersti hadde sett oss ut en restaurant for siste kvelden hun var her. Og vi hadde litt lyst på vietnamesisk. Den restauranten vi hadde Googlet oss fram til viste seg og ikke eksistere mer, hvertfall ikke der den SKULLE ha ligget.. Og da er jeg litt sånn som plutselig tror på “skjebnen” for en liten stund..
“Vel…da var det ikke MENINGEN da…at vi skulle spise der. Da var det noe annet som var ment”
 

Lille Asia i Markveien!! Det er tingen. Ikke noe voldsomt FLOTT restaurant interiørmessig. Likner vel mer en kafe egentlig. En ute-kafe nesten. Men makan til god service skal man f eks lete lenge etter. Kelneren var på pletten på sekundet.
“Nei, vi var IKKE de eneste der nei..”

Stemningen er god der, så skravla gikk som vanlig…

 

…når vi da ikke var opptatt av å dele bilder og annet viktig 😉

 

Vi delte hemmeligheter og planla tur vi skal på i mai… Ååå, som jeg gleder meg 🙂
 

 

Maten er billig der og porsjonene digre. Jeg betalte 155 kr for den digre haugen du ser foran meg 😀 Jeg kommer til å bli stamgjest her, det skal jeg love deg!!

Nå er BFF-en fra Bergen dratt, men vi sees snart igjen, i spennende omgivelser. Så det er bare å vente på at snøen skal smelte og blomstene begynner å titte fram…DA drar vi 🙂 

#mat #restaurant #vietnamesisk #service #anbefaling #planlegging

 

55 kommentarer

Siste innlegg