Filmstjerner for en dag… ;-)

Ja…noen har det…NOEN klarer faktisk  å “tuske til seg ” filmroller for en dag.. Mens andre må skrive og notere og lære en hel masse på kurs..
Vi startet opp på Deli de Luca, med en Kaffe Latte…

 

Høyt der oppe skulle vi…Og etter å ha kommet seg gjennom resepsjonen uten for mye uhell og skrik og skrål…

..så var vi på plass i en av toppetasjene med utsikt over byen.. Og her begynte diva-nykkene ganske fort..
For siden kurset i dag gikk mye på å jobbe med digitale verktøy, og litt film og “tegnserier” ble jo Salt og Pepper naturlige “filmstjerner” for noen av oss..
Så de gikk bare rundt og slanget seg, mens jeg jobbet bak kamera… 
Nå er jeg fremdeles så dårlig i digitale verktøy, SELV etter en dag på kurs…at jeg klarer ikke å få dokumentet fra Ipaden jeg jobbet på og over til noe dugandes å vise her… Så HVIS jeg klarer det en gang skal du få se..Men enn så lenge blir det KUN bilder fra ETTER jobb-økten..

 

For da var det RETT på rommet… De ante vel at det lå “rom-godt” i luften… (Eller i kofferten…) Opp på senga..

“JEG vil ligge nærmest vindu!!”
“Ja…jeg også…”

 

Så FOR de avgårde…
Jeg ble LITT grym..for jeg følte de hadde slappet av FOR mye i dag:
“Har dere overhode ikke gjort jobbet i dag?? Null notater liksom??”

 

“Jooo-oo, vi har jobbet vi!! Se vi har notatbøkene og greier…”

Men som du ser har det ikke skrevet det spøtt!!

 

Allikevel, hotelliv er hotellliv.. Og filmstjerner er og blir noe “for seg selv”..så sinna kan jeg bare ikke bli…
Litt romgodt må man altså få uansett…
 Så her ligger vi og slafser sjokolade før middagen 😉

 

#hotell #jobb #sjokolade #filmstjerner 

5 kommentarer

Siste innlegg