Miss Ferdigmat og “ferdigrettene”… ;-)

Ja..nå så du nok for deg Frodith på hodet i frysedisken….? Liggende å fiske opp den ene Findus-retten etter den andre..? Vel..nå sa jeg “ferdig-retter”, i hermetegn..Jeg snakker nemlig om retter laget av andre…KOKKER…så de kommer FERDIGE som bare det på tallerknen min… Men litt mer Gourmet-aktig enn Findus kan man si..

Så etter litt fjas med rottene i går var det rett i middagssalen…Til lunsj fikk vi and, bare så DET er sagt…

Til bords med verdens beste kollega <3

 

Tunfisk-tartar til aperitif…Teaser kan man vel kalle det…Nam..

 

Gravlaks med diverse tilbehør..litt mye dressing -greier inni her etter min smak…

 

Kalv…med gresskar (kanskje) brokkoli og poteter (kom ved siden av)..

 

Hvit sjokolade, og mørk, og sorbet og masse annet godt…

 

Og så var det natt…og romgodt…For det MÅ man spise til det er tomt… 😉 Nå venter hotellfrokost og det er ALLTID godt!

Ha en god dag du <3

 

 

#mat #hotell #matopplevelser #Plaza 

 

 

15 kommentarer
    1. Herlig og billig mat det der. Kan nesten kjenne duften av retten helt til Drammen. Og det ble du sikkert mett av. De to små ble sikkert mett av både av maten og inntrykk fra Plaza. De lever lenge på det tror jeg nok. Her blir det pannekaker snart kjøpt på kiwi. Men jeg er sikker på at en dag skal jeg være gjest på det hotellet. Ha en fin kveld.

    2. Åh, der hadde jeg likt meg altså! Når man er på kurs så er gjerne maten og hotellopplevelsen høydepunktet, hihi, – men greit å lære litt også da. Kos deg videre! 🙂

    3. Viktig å kose seg på hotell ja 🙂 Og spennende retter du hadde å smake på 🙂 Det er nok noe litt annet enn findus kan jeg tenke meg, og fordet om det er proffer som har laget det til, trenger man ikke å like det 🙂 Men det ser jammen godt ut i alle fall, samme om det er for mye eller for lite dressing 🙂
      Håper frokosten smakte 🙂

    4. Lekkert! Som du koser deg. Nyt det. Her startet dagen med kneipbrød med litt honning og en kaffe. Ikke mye hotellfølelse her nei. Kos deg videre! 🙂

    5. Her var det masse godt ja..eller…godt for noen….hihihi..Ikke for den kresne meg…Men håper du koste deg! Ha en god dag og kos deg med hotell frokost!

    6. Mmmmm, så mye godt! Her har du kost deg ja. Deilig å få servert ferdig middag! Tipper frokosten var av samme kaliber, og da er du nok god og mett nå. Ha en fin dag, dere skal ha mer kurs i dag da? Samme greiene eller mer nytt? Spennende. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg