Glede seg til :-)

Jeg er kjent for å ha et rimelig stabilt humør. Det betyr at livet mitt ikke likner noen berg-og-dal-bane akkurat. Det er ikke HØYT opp i det ene øyeblikket for så å RASE i utforbakke i neste. Hodet mitt fungerer på en sånn måte at jeg er harmonisk og grei for det meste, med bittesmå øyeblikk av noe surt…som går fort over… Det betyr altså at livet tusler og går litt i samme tralten, med et smil om munnen for det meste, uten at jeg har latterkrampe liksom..

MEN når det gjelder engasjement, iver og det å GLEDE SEG til noe, så har jeg et ekstra gir. Ingen kan glede seg så mye til små ting i hverdagen som meg! Av og til har jeg problemer med å stå rolig… må hoppe bittelitt av spenning. Og nå har jeg en fin tid foran meg. Her er mye å  glede seg til: 

 

-Vamp-konsert på onsdag med søsteren min 

(her fra en tidligere konsert vi var på)

 

– treff med bestevenn på torsdag og ut å feire bursdagen hennes litt

 

-Overnatting hos søsters og massasje hos massør i på fredag

(Bildet fra turen vår til Cinque Terre for to år siden )

 

– Tur til Gdansk med Kjersti i begynnelsen av Mai 🙂 

(Her fra forberedelsene til en av foto-shootene sist helg da hun var her )

 

– Det er snart VÅR og skapet mitt bugner av flagrende kjoler som bare venter på å slippe fri 😉

 

Ha en strålende tirsdag du!

 

Har du noe du gleder deg til?

 

 

#glede #spenning 

22 kommentarer
    1. Deilig å ha noe å glede seg til! Du er veldig flink til å krydre både egen og andres hverdag, både gjennom bloggen din og ellers! Kos deg i morgen på Vamp-konsert!! 😀

    2. Gleder meg til uka for da skal jeg spise thaimat på Yaya her i byen. Ellers ser jeg fram til våren og at sola tar mer tak og slik at det smelter. Ellers er det mars til torsdag og det betyr 8 bursdager i min familie, blir vel selskap da min mor fyller 90 år 24 mars. Man kan jo se frem til et slikt selskap selv om det er rart at min mor blir 90 år. Ha en fin kveld.

    3. Å så gøy å ha så mye å glede seg til… har endel vi også nå…. Abba-konsert på torsdag, 80-årslag til en tante på lørdag (gleder meg egentlig ikke, men…..), Trondheimstur neste helg….. og masse annet! Herlig…. klemmer <3

    4. Kjenner igjen følelsen, det er så herlig å kunne virkelig glede seg til små og store ting som skal skje. Du har masse fine ting å se frem til! Kos deg masse på første tingen ut; konserten! Har akkurat vært på to ulike konserter selv og jeg boblet nesten over av “glede meg til-følelser” i forkant 😀 Klem

    5. Godt å ha noe å se frem til. 🙂 Har også noe, men ikke så mye som det står på programmet ditt. Vi skal på stand-up show i slutten av april. Og så fant vi just en superbillig tur til Tenerife som vi hoppa på, så vår 10-års bryllupsdag skal feires der nede. Ikke så eksotisk som jeg hadde håpet, men når lommeboka ikke er så full som før så måtte det bare bli sånn. 😉 Åsså gleder jeg meg til sommeren da vettu! Som alltid.

    6. Mye artig du har å se fram til i tida som kommer :)) Jeg tar en dag av gangen..så ingen planer..men nyter de små fine tinga i hverdagen :)) Nydelig sommerbilde i kjole :)) Klem <3

    7. Blir jo glad av å lese og gleder meg på dine vegne.
      Jeg har litt og glede meg til fremover.
      Først feiring av min ynste datter som fyller 23 år den 24 Mars selskapet holdes i huset hun har kjøpt sammen med kjæresten i Vesty.
      Gleder meg til vår og sommerkjoler skal på.
      I mai reiser jeg til Liverpool mandag til fredag på ellevill shooping
      det blir mest sansynelig en fotoshoot tur til Danmark og en 3 ukers ferie i varmen ett sted.
      Gleder meg til lengre lyse kvelder og nye bekjentskaper .
      Ha en flott dag

    8. Så herlige tanker! Og godt å kunne glede seg slik du er så flink til å gjøre. Nå skal det sies at jeg nesten ble litt misunnelig på at du har så mange kjoler i skapet, jeg har en, og det er en litt sånn julekjole. 😉 Ellers blir det mest bukser og skjørt. Litt rart, for jeg brukte mye kjoler før, men nå finner jeg liksom aldri noen jeg synes passer til meg. Du har mange herlige, fargerike klær, og det er så flott å se deg på bildene dine! 🙂 Ønsker deg en herlig tirsdag. <3

    9. Så herlig å ha så mye å glede seg til..og at du er så FLINK til å glede deg =D Jeg har egentlig masse-masse å glede meg til, jeg også..alt fra små ting som at jeg skal treffe go´venninna mi på torsdag og ta en luftetur sammen med henne – til de større ting, som London-tur sammen med guttungen når det lir mer mot sommeren =) Og ikke minst gleeeeder jeg meg til armene mine er grodd, hehe =D Ha en nydeligvakker dag, da =) Klemz <3

    10. Så herlig innlegg med mange gleder. Heldivis er jeg også flink til å glede meg til de små ting. Jeg gleder meg til hestehov og blåveis, varme vinder i ansiktet, et selskap jeg skal i, ut og spise med søsknene mine, kanskje en ny sommerkjole blir innkjøpt. Herlig å kunne glede seg 🙂 Klem 🙂

    11. Jeg er nok slik som deg. Halve moroa er å glede seg…
      Rødts årsmøte på torsdag.
      Svoger kommer på besøk på lørdag.
      VÅR.
      Møte i Hovedutvalget neste tirsdag.
      Rødts fylkesårsmøte neste lørdag.
      Tarifkonferanse i Praha i midten av mars
      SLEKTAS ÅRLIGE PÅSKESKIRENN PALMESØNDAG
      PÅSKE OG FORHÅPENTLIGVIS EN TUR PÅ HYTTA.
      og vårens vakreste begivenhet -LØNNSFORHANDLINGER.
      (jeg vet at jeg kanskje gleder meg til mye andre ikke ville glede seg til… Men ting som engasjerer meg får meg til å sitre av forvenetning)

    12. Så masse koselig og glede seg til! Ja..det er mye av turene det…det å glede seg til…Kos deg med det! og ha en strålende god dag! Flotte bilder!

    13. dette var et deiligt innlegg full av glede :=)
      ja jeg har masse å glede meg til,nytt barnebarn i mai := bryllupsfest i august og bobilferie ilag med søster og svoger i juli/august i hele 3 uker :=) det gleder jeg meg til

    14. Det høres veldig deilig ut å være sånn stabil og jevn i humøret hehehe….er er det mer sånn berg-og-dalbane som du skriver…opp og ned i ganske stor fart..
      Men sååå gøy med så mye å glede seg til! 🙂 gleder meg på dine vegne<3
      Som deg gleder jeg meg til vår!!!! Og til TL kommer hjem fra skolen idag ..og til forhååpentligvis å se Sindre imårra <3

    15. Åh, for en HERLIG uke! Godt når det skjer gode ting. Jeg har liksom omvendt jeg, for nå var det full fart og “Irina” i helgen, øving og møte i går, og stand up i dag. Og så må jeg jo si jeg virkelig gleder meg til å ikke skulle NOE etter jobb onsdag 😀 Eller torsdag, og så gleder jeg meg til fri fredag, siden jeg skal jobbe i helgen. Gleder meg veldig til begynnelsen av mai og faktisk, hehe. Ha en fargesprakende tirsdag. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg