Dagen smiler

Dagen smiler, og det har egentlig de siste dagene gjort.
Jada…det er fremdeles snø til langt oppunder ørene….både her og der og midt i veien… Jeg er fremdeles drittlei dum hålke-is, teite snømenn og slitsom vinter-gange. Jeg er lei av å fryse, og å flasse over hele kroppen pga det er FOR kaldt og tørt over alt i luften..

MEN…utenom det er da livet ganske så bra!
Jeg har hatt en herlig uke på jobb, med skjønne ungdommer og verdens beste kollega ved min side. 
Jeg har lyse morgener med kaffe i kruset og fargeglade klær som bare verker etter å få komme ut av skapet og FÅR det snart…
Jeg har verdens beste familie, og vi stiller opp for hverandre i tykt og tynt. 
Jeg har avsluttet uken med ettermiddagsbesøk hos mamsen på sykehjemmet, sammen med søster. Og moll-koser meg hjemme nå med Hr Frodith, serie på spilleren og en is som roper fra kjøleskapet…


Og i morgen har jeg planer om å rusle meg en tur, kanskje ta noen bilder, UANSETT hva denne teite hålken vil…

Ha en fin kveld du <3

 

#vår #lys #glede #livet #hverdagen #is

42 kommentarer

Siste innlegg