Kom og syng bursdagsangen!!

Kom og syng bursdagsangen!!

Helge, en av mine bloggløse bloggvenner, har bursdag i dag!! Ja, du kjenner vel han?

Han er en likandes kar, som har blogget i mange år, dog uten egen blogg. Men det spiller da ingen rolle. Når man liker å skrive, og liker å ha kontakt med folk på blogg, så ER man blogger uansett. Og Helge deltar i det som skjer,om det er konkurranser, karneval, eller som her på  bildet: i en av Froggekonkurransene mine på bloggen…


Han er ofte inne og kommenterer hos forskjellige bloggere, og har alltid gjennomtenkte og fine kommentarer med en lun humor.

Helge er stadig på farten, med sykkel, til fots eller med kollektiv transport, både hit og dit og er med på aktiviteter. Han er både kulturell og sosial, og finner på ting som gjør hverdagen litt rikere. Spesielt er han glad i turer i marka, og bader i tjern til alle årets tider…Vel…kanskje ikke på vinteren da…
 

Men han er ute og farter da også, til fots eller på ski, og noen ganger med pølser i sekken som han steker på bålet. Så før han fyker ut i skogen for å spise pølser, eller kanskje har bursdagsbesøk, så håper jeg han rekker å høre oss synge: 

 

“Gratulerer med da`n ..Gratulerer med da`n, Gratulerer til Heeelge.. gratulerer med da`n!!

 

Ja -Helge! Gratulerer så masse med dagen til deg i år igjen. 

Kos deg på dagen din 🙂 Håper den blir som du vil!

Det blir LITT gjenbruk og LITT nytt i innlegget, men når du har bursdag her inne for 5 eller 6. året på rad, så blir det litt gjenbruk ja. 🙂

Håper du får en kjempefin dag 🙂 

 

Kjenner du Helge?

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner

13 kommentarer
    1. Helge: Så bra du har kost deg da 🙂 Jeg har også gått en tur ut. Ja, det beste er å dele opp feiring, så får man mange feiringer 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Tusen takk til deg som husket meg. Og tusen takk til alle som gratulerte meg her. Dagen har vært fin den. Startet med 10 km på ski, deretter ble det litt sport på TV. Noe besøk har jeg ikke hatt men fikk telefon og sms fra familie, venner og en tidligere kollega. Planen var og spise kake hos Baker Hansen men der var det stengt for dagen så jeg satser på litt kake seinere i uka.
      Tusen takk til alle sammen igjen. Ha en fin kveld.

    3. Gratulerer til Helge, virker som en trivelig kar som legger igjen fine kommentarer rett som det er :)) Også virker det som han stadig er ute på tur ja..Fin dag videre til dere begge :)) Klem <3

    4. Helge er ofte innom hos meg og har alltid fine, hyggelige og morsomme kommentarer- en skikkelig koselig fyr, rett og slett 😀
      Gratulerer så mye med dagen, Helge 😀 Hyggelig å ha blitt litt kjent med deg både hos andre og hos meg 😀

    5. Gratulerer så mye med Dagen til Helge 🙂 Håper du får en flott dag 😀
      Jeg har sett ham kommentere her hos deg i alle fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg