Ikke akkurat Pink Lady men…

Vært på farta i hele dag, som du jo vet. 
Full fart. Toget til Kolbotn, hvor søsters plukket meg opp

 

Koselige timer hos mamma på sykehjemmet <3
 


Før det bar ut i kulda igjen… På landet er det nemlig kaldt fremdeles..

Så var det en liten tur på kafe med venninnen min, før vi dro på Grease: To og en halv time med nostalgi, futt og fart, flotte kostymer, dans og herlig stemning. 


Øyvind Blunck var også med 

 

 

 

 

T-birds…

 

Og Pink Ladies..

Jeg er vokst opp med Travolta-danse-kurs og hadde dilla på Grease-filmen  i mange år som ungdom,så for meg var dette midt i blinken. Og herlige timer med venninnen min som jeg ikke ser SÅ ofte. Hun kjøpte denne opplevelsen som julegave til meg. DET er gaven sin det!! 
En herlig dag <3

 

Har du sett Grease, på kino eller som teater?

 

 

#grease #musikal #teater #opplevelse #vennskap #gave 

17 kommentarer
    1. Kjempekoselig innlegg, og etter å ha lest og sett bildene dine frister det enda mer til å se musikalen i Oslo.
      Husker vi i venninnegjengen jeg var sammen med så filmen på kino 5 ganger da den gikk på kino i 1978/79. Det var filmen over alle filler.
      Litt rart egentlig, for da jeg var 13 år selv ble jeg skuffet og lei meg for at hun Sandy forandret seg til å bli så tøff som hun gjorde. Det var fordi jeg identifiserte meg meg den uskyldige utgaven.
      Første gangen jeg så filmen som voksen syntes jeg hun Sandy ble tøff og stilig etter hun la om stilen.
      Synes det er kjempegøy at filmen og musikken fremdeles er populær 40 år etter 🙂
      Ønsker deg en kjempefin søndag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Hektisk og heftig og herlig 😀 Ja her går det unna.. hadde faktisk et vennepar som også var på Grease i går 🙂 Håper du får slappet av i dag 🙂

    3. Må bare begynne med å si at jeg har vært litt fraværende innimellom, men ar prøvd å kommentere fra mobilen- noen ganger går det andre ganger bare klikker det, så jeg veit ikke om kommentarene mine blir publisert en gang jeg :O Uansett…
      Så utrolig gøy å se Grease! Den filmen har jeg sett sikkert 300 ganger og kan helt sikkert se den 300 ganger til 😀 Kjempefin gave- jeg liker opplevelsesgaver 😀

    4. Ser ut til at du har hatt en flott lørdag. Var nok en artig opplevelse å se Grease på teater. Jeg har sett filmen på tv og likte den godt 🙂 God søndag!

    5. Det høres ut som du hadde en fin lørdag 🙂 Elsker Grease, men er nok altfor ung til å ha sett Grease på kino, men på DVD, absolutt. Det er en flott film, med så mye bra musikk og dans. Moro å få sett teateret da – selv om ikke Travolta spilte Danny 😉 Ha en fin søndag <3

    6. Åååå, tipper det var en opplevelse ja! Så fantastisk ut, med kostymene, og sangene vi aldri glemmer. Magisk! Ha en nydelig søndag. Nå stikker jeg på jobb igjen 🙂 klemmer<3

    7. Ja dette så flott ut! og flotte bilder av deg på tur! Jeg elsket også grease..og danset som bare det..men ikke på kurs..bare foran speilet…hihih..Håper dere koste dere!

    8. Det hørtes ut som en koselig dag, både familie- og vennetid <3 Har aldri sett Grease live, bortsett fra da skolen satte opp stykket på ungdomsskolen. Hadde vært gøy å sett live, elsker sangene! 😀 Klem

    9. Ja i dag har Frodith’n virkelig vært på farten.. John Travolta og Grease var en av favorittfilmene mine da den gikk på kino, og hvis jeg ikke husker feil så jeg den mer enn en gang på kino. Jeg har aldri sett den på teater, noe som sikkert var en flott opplevelse ;o))

    10. Så herlig med Grease! Den har så utrolig fengende musikk, man må bare elske den! Filmen har jeg sett mange ganger, men på teater har jeg ikke vært. Bra du har hatt en sånn super dag. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg