Følelsen av vår

 

 

 

 

 

 

 

Har du fått vårstemning ennå?

 

 

#vår #vårfølelse #dikt

18 kommentarer
    1. Fuglekvitter og drypping fra tak og veranda tyder på at våren er i anmarsj. Men utfra mengden snø så er det nok en stund til … Håper på mye sol og varme i lufta slik at det smelter kjempefort!

    2. Så herlig, da =) ..kan nok ikke skryte av for mye vårfølelse her, akkurat..men satser stort på at bare påsken er unnagjort, står tegnene i kø for å gi meg vårfølelse, hehe =D

    3. Sånn bittelitt vårstemning har jeg når jeg hører fuglene kvitre til tross for all snøen. Og når jeg hører det drypper fra takene. 🙂
      Herlig innlegg igjen!

    4. Herlig innlegg 😀 Har ikke så helt vårfølelse enda, men de hvite joggeskoene- som ikke er så hvite lenger- har vært fremme hele vinteren og brukes nå daglig 😀 Jeg har likevel måtte finne frem vottene mine de siste par dagene, og jeg som ikke bruker votter noen gang :O

    5. Ja her er vårfølelsen kommet selv om jeg fortsatt går vinterkledd. Men jeg vet det er vår, snøen har smeltet ganske bra, jeg har sett EN eneste hestehov – men venter på flere – og jeg bare venter og gleder meg til å finne frem litt lettere sko og klær. Klem <3

    6. Jeg fikk jo litt vårstemning av dine ord og bilder nå da! >3 Men, jo : I dag er det plussgrader og vanndammer rundt omkring, så til tross for all snøen så har jeg litt vårfornemmelser!

    7. Så herlige ord…og bilder….Fikk skikkelig vårfølelse…Ja..våren er på vei inni mitt sinn også…selv om snøen ligger tykk…MEN sola gjør sitt om dagen, og det er nok ikke lenge før vi får se de små vårtegnene i grøftekanten..Ser masse på greiner…alt som er over snøen…Ha en god god dag!

    8. Fuglene har begynt å kvitre her, og solen har også vist seg en del i det siste. Men i går snødde det, så da forsvant våren igjen, på et blunk 🙂 Så den helt store vårfølelsen har jeg ikke fått nei. Men det er like før <3 Sitter og lytter til fuglekvitter i dette øyeblikk, og skal øyeblikk ut og gå tur 🙂
      Ha en herlig vårspiredag <3 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg