Frodithen lever livet ;-)

 

Det høres nesten ut som jeg har vunnet i lotto eller noe, gjør det ikke? Og at jeg av den grunn har reist på cruise, fester med “fiffen” eller bedriver andre luksus-sysler…
Vel…skal ikke mye “utenom-det-vanlige”-aktiviteter her før det føles som rene festen altså. Som jeg har sagt før, det er de små tingene som GJØR livet.
Så hva er det jeg driver med om dagen?? Jo, jeg har en uke hvor jeg er på kurs og konferanser og sånne ting. Og du som kjenner meg litt vet jo at selv om det betyr litt mer av Frodithen med “mentale perklekjeder”, (den mer formelle delen av jobben)…

 

 

og litt mindre av Frodith med “klovne-parykker”, (den morsomste delen av jobben…)

 

 

 

så betyr det likevel MASSE av god mat både til lunsj, til pauser og en del kaffe-slabberas FØR det hele begynner om mårran…

 

 

Veldig fint å ha en kollega med , som kan forevige hva jeg styrer med før “perlekjedene” er på plass… 😉

 

I dag var verdens beste kollega med, i morgen må jeg rasle med “perlekjedene” på egenhånd… Men jeg gleder meg til en ny dag, med kalorier, forelesninger og annet snacks. 

 

 

#hverdager #forelesninger #jobb #mat #glede

 

20 kommentarer

Siste innlegg