Nå skal det danses igjen :-) Karidansen <3

For Karidansen har bursdag i dag!! Og da må vi danse litt for henne igjen 🙂
Jeg har danset mange år før, men gir meg ikke så lett, om det er folk jeg har blitt litt kjent med og dannet meg et inntrykk av. Om jeg har burdagsdatoen og ikke er SYK eller noe, så blir det feiring her inne.
 


 

Så hvem er Karidansen da?? Jo hun er en herlig dame på alle måter:  Rett fram, ærlig, likandes, uhøytidelig, humoristisk, tøff, sterk, åpen, modig, følsom, snill og tvers igjennom SEG SJØL!!  Tenk alt det i en “pakke” da!!

Hun skriver innlegg på bloggen sin som får meg til å hyle av latter!! Hun har selvinnsikt, er ironisk i forhold til egne hendelser og historier. Folk som kan le av seg sjøl, samtidig som de er trygg på hvem de er og med nesa full av bein: Ikke noe er bedre enn dem. Og akkurat sånn er Karidansen.

 Jeg har  jo vært så heldig å treffe henne ved et par anledninger også jeg, og gjør det GJERNE igjen. for hun er like god LIVE, som her inne i blogg-blokka 🙂 En aller tiders Karidans <3 Vi skravler som gamle venner, og ler godt av morsomme historier sammen. 


Har du ikke truffet Karidansen, men lurer på om du skal? Ikke tvil et sekund! Hun lyser opp dagen din, og gir den et løft, garantert. Hun anbefales på det varmeste 🙂

 

Kjære Karidansen <3

Gratulerer så masse med dagen i dag. 
Jeg er litt sen utpå i dag, men det måtte bare bli sånn av ulike årsaker, men du er ikke glemt 🙂
Håper du har en nydelig dag, med kake og annet godt. 
Du er et herlig bekjentskap, jeg setter stor pris på både deg og bloggen din. 
Ser deg gjerne igjen snart på utsida også! 

Bursdagsklemmer fra Frodithen <3

Kjenner du Karidansen?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner

10 kommentarer
    1. Tusen takk for bursdagsinnlegg, Frodith! Det varmet!<3 Ja, jeg håper vi får til et treff i løpet av våren! Hadde vært veldig trivelig det! <3<3<3

    2. Hipp hurra og gratulerer med dagen til Karidansen! Jeg stikker innom bloggen hennes iblant, og hun er akkurat sånn som du beskriver henne. <3

    3. Hurra for Karidansen :)) Har gratulert på FB også..men gjør det gjerne igjen…superduper dame virker det som :)) Klem til dere begge <3<3

    4. det var et vakkert bursdagsinnlegg og det er akkurat slik jeg ser henne også :=) jeg har også vært så heldige å få treffe henne utenfor bloggblokken,og håper det byr seg flere anledninger til det ,hipp hurra for karidansen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg