Jasså!!!

Jasså….du sitter der og sløver …?
Nylig stått opp, kaffe i hånda, appelsinen på vei inn gapet, skiene klare i gangen, sekken smurt, Kvikk Lunsjen spist og sånne påskefraser…?

 

Vel…noen av oss må opp i otta for å gå på JOBB..

 

…selv med kraftig forkjølelse stakkar…. STAAAAKARS meg… Og jeg som hadde tenkt å verpe litt på kollegene her på jobben. Jeg måtte jo til og med på jobb FØR jeg begynte på jobb, for å få tatt bildene…Da er man tidlig oppe da!! Nesten som HANEFAR….

 

 

Vel…om du er så heldig å skulle få besøk av en høne, en hane eller ….

 

…en påskehare som IKKE er forkjøla… så blir nok påsken din god…Og skulle du få besøk av en som ER forkjøla….dvs MEG…vel, da blir den kanskje god likevel….


Jeg tar fri på onsdag,, men skal ellers jobbe så fjærene spretter og til pelsen blir brun…For nå er det vår!!! Selv om snøværet på utsiden og forkjølelsen prøver å fortelle meg noe annet…

 

 

Ha en fin mandag så lenge <3

 

 

 

#jobb #hare #høne #påske

39 kommentarer

Siste innlegg