Du vet du er….


…en smule avhengig av bloggen og bloggingen….

når hårene reiser seg på armene …

 

og håret nesten  “rives av” i panikk på mårra-kvisten…

…fordi bloggen overhodet ikke funker og det kommer “skumle meldinger” uansett hvordan man prøver å logge seg inn…
 


Jammen flaks at blogg.no klarte å ordne det ganske så fort…

 

Roen senket seg igjen … 😉


 


Sånn var tilstanden i går morges, og jeg skal hilse og si jeg kjente litt på avhengigheten…For jeg fikk meldinger om at noen prøvde å stjele informasjon og at min profil var helt utilgjengelig. Trodde at nå var blogglivet over 😀

 

 

#panikk #blogg #innlogging

20 kommentarer
    1. Når ting plutselig ikke fungerer, får man litt panikk uansett hva det er. Min skrekk er at jeg ikke skal få logget meg inn og gjort ferdig regnskapene før momsfristen den 10. april. Det var en dag hele kontoret ikke fikk gjort noe pga. det, så det kan skje. Ekkelt når man får opp sånne meldinger du fikk, men flott at det ble ordnet opp i. Deg kan vi ikke miste her i blokkblokka! <3

    2. Hehe, ja da blir man stresset gitt! hadde og en sånn dag, og sendte chat-melding på engelsk for å få hjelp. Og det fikk jeg innen et minutt. De holdt bare på med backup, så derfor var bloggen et minutt utilgjengelig. klemmer<3

    3. uffda- ja man kan få litt abstienser,men egentlig med bare noen dager uten så er det enklere trust me
      Eg har ikkje engang vært på fb på en liten evighet 🙂
      klemmerier min venn <3

    4. Å sånt er ikke morsomt i det hele tatt, merker selv hvor avhengig jeg har blitt igjen! Om jeg finner fine ting ute å når jeg er å går, tenker jeg for meg selv. Å dette motivet kan jeg dele på enten Instagram eller bloggen min 🙂 men det er jo morsomt å drive med

    5. Skjønner godt “panikken”. Vi har jo brukt utallige timer på å skrive innlegg gjennom flere år. Dessuten er bloggen et bindeledd mellom oss og de vi har blitt kjent med her inne! Godt at det ordnet seg!! <3

    6. Uffda, det der er ikke gøy i det hele tatt, om man er avhengig eller ikke!!!! Her har netter surret sitt eget liv etter påske, men i dag er det heldigvis bedre. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg