Nå kan sommeren bare komme!! :-)

Ikke det at det er tomt i skapet mitt akkurat…
Jeg har sikkert nok kjoler til å bytte hver dag i en måned…hvis jeg regner med ALLE jeg har… Eller i det minste tre uker… De er alle fulle av farger, og de bare gleder seg til å få luftet seg…

Men likevel altså, så har jeg funnet noen på nettet som er så fine at de bare MÅTTE kjøpes for å komme hit å bo..;-)

Denne bestilte jeg i går. I fra Airydress, til 180 kr 🙂  (Ikke sponset!!)  Så nå er det bare å vente på både sola, OG pakken i postkassen..

Og denne har allerede kommet og henger i skapet…Bare venter på varmegrader og brune bein nå 😉
Kjøpt på samme nettsted, og kostet omtrent det samme

 


Er du glad i kjoler?   (
Nei…ikke du Dedicat ;-D)

 

 

#klær #outfit #kjoler #sommer 

 

32 kommentarer

Siste innlegg