Adoptivsøs tar verden med storm <3

 
Vet ikke om du er HELT oppdatert på “familieforholdene” her i gården? Men altså: Lady August er altså en søster jeg adopterte i voksen alder. For “søstre” kan man faktisk adoptere akkurat når man vil, ingen aldersgrense på det. Så da det kom en forespørsel på “søsterskap” etter vårt første treff, så BLE det sånn 🙂 Hun er jo verdens herligste, morsomste, varmeste, ærligste, sterkeste og beste <3
 

Og nå er søs på vei ut i verden, og tar den med storm. IGJEN <3 Med bandet sitt In August tar hun verden både MED STORM, og bittelitt ROTTA PÅ den..
De har mange flotte sanger, og jeg har vært på konsert og hørt dem LIVE også jeg et par ganger. Men denne sangen tar kaka spør du meg. SÅ vakker!
Og etter det jeg vet er det snart konserter igjen. Gled deg!!

 
 

Lytt og kos deg <3 Og ta deg en tur inn til Lady August ved å trykke på linken

 

 

 

#musikk #inaugust #ladyaugust 

 

15 kommentarer
    1. Ja,jeg har hørt på sangen flere ganger og den blir finere og finere! Du har en søster med en vakker sangstemme gitt! Stolt av henne jeg, og av deg da Frodith 🙂

    2. ladyaugust: Ja, nå savner jeg deg veldig, så det hadde vært kos å sees snart. På kafe 🙂 Jeg kommer snart til Drøbak f eks. eller vi kan møtes i Ski. Og da skal vi kose oss <3 Jeg MÅ jo fortelle verden at du er den beste, så flest mulig ser deg. Ikke det at jeg har så HIMLA MANGE å si fra til, men noen 😀 Klemme søsflatklemmen <3

    3. dedicat: Det re vanlig kommentarfelt der. Hvis ikke må du trykke der det står f eks 10 kommentarer, så kommer du inn DEN VEIEN 🙂 Var det første gang?? Hun er en kreativ sjel som du vil like godt. Og morsom til tusen. Herlig naturlig og rar og morsom 😀

    4. Se der ja,, første gang jeg var innom henne 🙂 Der var det litt av hvert,, men dumme meg klarte ikke å finne noe kommentarfelt 🙂 Nå var jo det litt dumt,, tenkte tipse henne om Blåfrostfestivalen 😀 Men takk for titten 🙂

    5. Jeg hørte låten i går noen ganger og den er vakker. En ballade som det blir liv i etter 3.05. Ellers så hørte jeg på flere låter både Amen og 1000 Words. Sistnevnte er jo noen år gammel men er råbra og ligger nette. Tror den nesten har 5000 visninger. Flinke folk den gjengen der.
      Ha en fin dag.

    6. Åååååå ! Tuuuusen takk søs ! Nå ble jeg helt satt ut, du er vel bare den aller beste ! <3 <3 <3 Såklart blir det ut med bandet og lufte luffene snart og det gleder jeg meg til 😀 Og så gleder jeg meg til kafe med deg for det må vi jo få til snart! Gooodklæmmeflatklæmmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg