Lykke <3

I dag er jeg glad! Veldig glad!
Sånn helt fra innerst i hjerterota og ut i fingerspissene. En lun, rislende glede, som har fylt opp hele meg. Ikke for noe spesielt egentlig. Men samtidig for ALT som dagen har inneholdt: 

Timene med mamma og søsteren min.
Mamsen som er i bedre form enn på en god stund.
Isen jeg spiste på vei TIL landet.
Isen jeg spiste på vei FRA landet. Og isen som ligger og venter på meg i fryseren.
Kjøttboller og potetmos.
Dvd med Hr Frodith til middagen.
Tanker om treff med de beste vennene, som venter i ukene framover.
Tanker om sommerferie, bare legger og fine fargerike kjoler.
Tanker om turer både hit og dit for å treffe venner, leve livet og se verden.
 


 

Jeg tror jeg simpelthen elsker våren og all kriblingen i magen <3

 

#glede #vår #forventninger 

11 kommentarer

Siste innlegg