Tenk om…



 

Tenk om du kunne få lov å velge mellom å være president eller sirkusdirektør en hel uke… Hva ville du valgt da??
Vel..nå er det jo ikke slik at jeg får VELGE egentlig…Jeg MÅ være sirkusdirektør en ukes tid jeg.. Men i min verden er nå ikke det noe å gråte over akkurat, heller tvert om 😀
Tenk å få lov å være “løve-temmer”, direktør og gal klovn i en og samme uke liksom. Tenker det ikke er mange som får DEN muligheten jeg. Og når de “farlige” løvene kun er små, søte pusekatter av noen elever, som kommer mot deg med armene åpne for å fordele klemmer og slett ikke akter å spise deg opp…vel da tenker jeg DU hadde valgt sirkus-direktør framfor president også jeg..

 

 

Gleder meg til en spennende uke  på verdens beste jobb<3

 

 

#jobb #hverdag #sirkus 

15 kommentarer
    1. Tenkte å si president først. Det er klart da det innebærer mer makt og at en kan gjøre større forskjeller ute i et land eller verden. Men jeg falt for din versjon av det å være sirkusdirektør, så ved nærmere ettertanke hadde det nok blitt det. Lykke til videre i verdens beste jobb! <3

    2. Det høres mye artigere ut å være sirkusdirektør enn president. Mulig presidenten tjener mer, men man skal jo trives i jobben også. <3 Kos deg på jobben! 🙂

    3. Jeg ville ha vært sirkusdirektør jeg, noe som er både gøy og interessant. President, niks, njet og nei, bare bråk og frustrasjon med det yrket.

    4. 🙂
      Ja…… om du ikke hadde sagt at de løvene ble til små pusekatter og var gode elever … hehehe ja da hadde jeg måttet velge president jeg 🙂
      For jeg er nok ikke glad i sirkus med dyr………………. Sånn er det med den saken. Og der forandrer jeg nok aldri mening. 🙂 Dyr hører ikke hjemme på et sirkus. Men det er jo min mening 😀
      Ønsker deg en herlig dag på jobben med masse sprell 😀
      <3 klem

    5. Ja du koser deg om dagen på jobb…DET er godt..og du er i ditt rette element..Kos deg som sirkus direktør…Ha en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg