Challenge me!

Jeg er glad i challenger eller utfordringer her på bloggen. Jeg lager noen selv som du kan være med på, og noen ganger vil jeg at DU skal lage en til meg…

Altså…jeg farter innimellom inn til deg som har laget foto-konkurranse eller andre utfordringer, for det er heldigvis mange som lager sånt etterhvert. Og det er supergøy. 
Men av og til så vil jeg bare at du skal finne på noe fanteri og “nesten -umulige” oppgaver til meg. 😉
Av og til som jeg skal fotografere. Da sniker jeg meg rundt på kamera og prøver å gjennomføre.
Av og til er det tegninger jeg skal prøve å lage.

Jeg har bedt deg om oppgaver før jeg. Faktisk så mange som 3 ganger før har jeg hatt tegneutfordring her hos meg. 

DU lager oppgavene: et ordtak, et ord eller noe annet rart du finner på- og JEG skal prøve å tegne de. (Nesten) uansett vanskegrad. 

Her er noen av oppgavene jeg har gjennomført før, fra de ulike tegneutfordringene:

En drage

Vill ulv (Canis lupus) fotografert i Norge. Ulv p� sn¯, en vinter i fjellskogen.
Foto: © Baard N�ss / NN / Samfoto

Danser med ulver

 

 

Med nesa mot himmelen i en blomstereng

 

 

En dag på landet

 

 

 

Villmarkens datter

 

 

Reds on the run

Så: Har du en utfordring til meg??
Noe jeg skal tegne? 
Bruk gjerne et ordtak, eller bare noe du ønsker jeg skal prøve å tegne.

 

 

 

#tegning #utfordring #tegneutfordring #

39 kommentarer

Siste innlegg