Gode venner <3

Gode venner er gull verdt<3
Man skulle i det store og hele hatt mye mer tid til å være sammen med vennene sine. For ikke er det bare gull verdt, men faktisk veldig så viktige for livskvaliteten også spør du meg. 


I dag traff jeg Mammaen til Lille Supermann. Vi har vel vært venninner i sikkert 20 år snart. VI har jobbet litt sammen, reist på turer sammen og i det store og hele delt mye. 
Det er veldig avslappende når vi er sammen. VI er sånn som kan skravle hull i hodet på hverandre, hvis det er behov for det. Men vi er også sånn som sitter i hver vår seng når vi er på tur, og surrer med vårt. Vi slapper av sammen rett og slett, og jeg er veldig glad i henne.

Og i dag ble det tid til et treff, og det var alt for lenge siden. Men noen timer med Mammaen til Lille Supermann gir alltid energi, så dette var en super måte å starte helgen på etter en rimelig slitsom uke.

 

Kaffe og kake unnet jeg meg også 😉

 

Jeg kjenner meg glad inni meg. Møkk sliten, men glad 🙂 
 


Har du hatt en bra dag?

 

 

#vennskap #glede #livskvalitet

22 kommentarer
    1. Helge: Litt penger er bedre enn ingenting 🙂 Og godt hvis man trenger litt ekstra. Jeg får tilbake på skatten, og fikk litt av mamma nettopp. Deilig. Skal jo på tur 🙂 Ja, i skogen er det vel litt snø ennå :-)) Ja, koselig . Ha en fin kveld 🙂

    2. Det har vært en bra dag. Fikk vite at det kommer noen ekstra kroner på konto snart så det var deilig. Men noe stor sum var det egentlig ikke. Sola skinner, var på en liten skogstur i ettermiddag og jammen måtte jeg gå litt i snø men det minker for hver dag. Så det er nok tæle i bakken en stund til fremover. Koselig med slike treff. Ha en fin kveld.

    3. Jan Erling: Ja, man må ta vare på dem 🙂 Viktig det også. Da blir de lenge. De jeg har har jeg hatt lenge. Og så kommer det noen få til sånn av og til nå også. Glad i folk 🙂 Ha en flott helg du også Jan 🙂

    4. Min matgale verden: Ja, det er viktig og gir energi 🙂 Jeg fikk en fin start på helga. . Jeg skal handle koffert tror jeg i morgen, vil ha stor koffert til tur 🙂 Håper du får noen greier jobbdager i helga <3 Jeg hører så mye fint om Gdansk, så jeg gleder meg supermasse 🙂 Klemmer <3

    5. Jernbanefrua..: Ja, nå er det kun strikking, dvd og litt blogging som gjelder her 🙂 I morgen skal jeg shoppe viktige ting til Gdansk-turen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg