Null koffert- null toalettmappe- men jaggu en fin dag ;-)

Startet på Espresso House på Byporten…Var der i går også med Mammaen til Lille Supermann… Ser ut som jeg har begynt å vanke der… Også et sted å “vanke” liksom… Men kaffe og cookie fikk jeg meg hvertfall. Litt energi før shoppingen 😀

 

Shoppingen besto i garnkjøp, til kluter…Og søsters siklet på den kjolen bak her, eller hun vil sy sånn selv…Var innom Stoff og Stil 🙂

 

Garn til meg selv og mamsen 🙂

 


Lunsj på et sted som het Thavernaen. Pizza midt på dagen. Snabla god faktisk 🙂 

 

Jeg kjøpte ikke koffert: Det var nok bare et påskudd til å dra ut å shoppe litt, kjenner jeg meg rett…Og jeg gidder ikke bruke massevis av penger på koffert her hjemme. Jeg har penger, så absolutt, jeg bare gidder ikke prioritere sånn. Koffert burde ikke koste masse over 1000 kroner. Så jeg tar med den lille jeg har, og kjøper heller en i Gdansk 😉 NOE får jeg nok med meg i den lille også, av klær og annet fjas. Og resten kjøper jeg der rett og slett.  

Dagen ble flott uansett. Med søsters og is og ansiktet i solen så er det nødt for å bli flott 🙂 
 


Har du hatt en fin dag?

 

 

#shopping #kosedag #lunsj #garn #sol

24 kommentarer
    1. Ikke lett å finne noe når man skal ha noe….men ellers dukker det opp både det ene og det andre som kan være kjekt å ha. Kofferter finnes i mange prisklasser, men om du ikke skal reise veldig mye så trenger du ikke gå for de dyreste. Jeg kjøpte min koffert på Obs til under 1000-lappen, og den har vært med på mange turer over dammen den gangen jeg bodde i Texas.
      Garnbutikker er som godtebutikker, vanskelig å velge og ofte blir det mer med hjem enn det som var planlagt. Kluter er gøy å strikke, og gøy å ha i mange farger.
      Her har jeg vært på både sykkeltur og gåtur i finværet. Klemmer <3

    2. Min matgale verden: Du ta kanskje laptop også du? 🙂 Min er umulig å lukke igjen, så er blitt stasjonær for å si det sånn.. Jeg tar nettbrett og løst tastatur 😉 og mobil. Det er det jeg har av greier.

    3. Så ut som dere hadde en riktig trivelig dag 🙂 En jeg kjenner pakka nok smart, stappet alt han trengte i jakkelommene sine – så kofferten var tom. Full hemmat. He he. Bare karer som får til sånt, jeg hadde hatt mistenkelig bulende klær hvert fall 😉

    4. Så kos det ser ut som dere har hatt det!
      Åh den Pizzaen så helt Konge ut!
      Kofferter er det billig i Polen ja! Ta taxi til det store varehuset like utenfor eller mot Gnydia/Gyndia, om det er Gdansk dere skal til da 🙂
      Blir deilig med tur!
      klem

    5. Jan Erling: Jepp, her blir det bare strømpebukser, tights og kjoler. Får lett plass i den lille. Og et par sko eller to. Mulig en bukse, og mange t-skjorter…Så drar jeg 😀 Og hjem skal det MYE rart 🙂

    6. Så ut som en helt perfekt på byen dag 😀 Kloke valg 🙂 Vi har jo av og til overvekt når vi reiser ut av landet.. det slipper du i alle fall 😀

    7. Min matgale verden: Jepp 🙂 Jeg er klar for ALT, smykker, klær, parykker, romgodt 😀 Jeg har kjøpt “masker” til oss…til rom-sløvingen. Litt SPA på et vis 🙂 Vi skal jo ha ung å fin hud å vifte med der nede 😀

    8. Åh, DEN pizzaen så utrolig god ut! Forresten helt enig med deg, koffert er dyrt! Jeg kjøpte faktisk min på europris, en svær greie – 10 års garanti, til 499,- 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg