Næmmen FRODITH da!!

Nå får jeg vel Abbas nye manager på telefonen her snart…
Jeg har jo liksom nesten lagt opp turne-opplegget for ABBA framover…og det uten at de selv har vært med på planleggingen faktisk..For jeg må nok har vært LITT i trøtteste laget da jeg skrev Abba-innlegget mitt i går.. Og når jeg leste om dem… For det skal visst ikke være noen konsertplaner overhode.. Det var visst bare et par sanger som var laget.. 
Og ellers er det bare alle andre som reiser rundt og synger sangene deres… 

Ja-ja… Det var en ønske-drøm helt klart…Som jeg trodde plutselig var blitt en realitet… Alle ANDRE gamle helter tar jo en NY økt, som gamle 😉

 

Så: Annifrid, Agnetha, Bjørn og Benny…Jeg beklager på det sterkeste! Neste gang skal jeg sjekke mer ordentlig med dere, før jeg begynner å legge ut konsertplanene deres 😉

 


Men skulle det begynne å røkke litt i konsert-foten deres… Så bør JEG være den første som varsles…Bare så DET er sagt… Kan vi være enige om det?? 😉
 

#konsert #feilinformasjon #abba

19 kommentarer

Siste innlegg