“Reds on the run- mandag”

Ja…da er vi i gang…
Verden ligger der og venter, for to rødhåringer fra Norge. Eller er det verden som venter PÅ oss? 😉

Uansett, vi er i gang…”Reds on the run” skal kose rumpa av seg i flere dager. Det blir nok en del bilder underveis, så det er bare å henge med om du vil 🙂

Første del av turen måtte jeg jo klare meg helt på egenhånd…Og sånt kan være litt skummelt når man ikke er så vant å reise…Første test var billetter til flytoget…Gikk overraskende bra må jeg innrømme ,-)

 

Når man bare gleder seg går det meste veldig greit, og det gjelder å bare ta det med ro..Derfor er jeg jo KJEMPE-tidlig ute så klart..

 

Litt merkelig var det derimot med en som satt foran meg. Han hadde enten  A) klart å sovne så kraftig på 20 minutter at hodet nesten var på vei ut vinduet…eller B) Han var død. 
Jeg trodde jo nesten med litt ekstra livlig reisefantasi at han var død…
Men da vi ankom Gardermoen rørte han på seg så vidt…så død var han ikke hvert fall…;-)

 

Men her var det nesten rett før JEG døde hvert fall…
Sikkerhetskontrollen er mest stressende og skumle jeg vet. Jeg synes alle maser og kaver. Man må være lynende rask hvis ikke får man kjeft av både de som jobber der og alle andre… I dag var jeg godt forberedt. Hadde gjennomsiktig pose fra før, hadde stappet alt oppi der, hadde lagt alt som skulle i baljene lett tilgjengelig i nykjøpt sekk og var klar for “Den store testen”. 
Jeg pustet dypt, og gikk ROLIG gjennom hele kontrollen…Jeg hadde bestemt meg for ikke å la meg stresse, det går ikke noe bedre om man stresser. 
Regner med jeg så veldig verdensvant ut…Tror du ikke? 😉

 

 

#tur #reise #sikkerhetskontrollen 

10 kommentarer
    1. Du er god til å klare deg på egenhånd altså! Jeg har ikke vært på Gardermoen på massevis av år, så hadde ikke visst hvor jeg skulle gå engang.

    2. Ser herlig ut da, kos dere.
      Her i Fredrikstad var det en mann som lå på en fotballbane. Alle gikk forbi, men han var død…sikkert illebiffende eller noe…

    3. liker heller ikkje sikkerhetskontrolleen…..og det med under 100 ml er bare tull -man kan drepe t helt fly med noen dråper med flytende gass..
      masse boss og ekstra plass for egentlig fake sikkerhet
      Kose dere supermasse -er klart at verden venter på DERE <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg